UPDATE!
Inga bilder i det här inlägget men intressant information
- 8mm spacers på de nya fälgarna blev riktigt bra så däcken kom i linje med karossen DOCK så behövs det göras en balansering vilket jag ska göra i veckan hos en kille jag känner. Han har verktyg för att fixa detta på bästa sätt
- En proffspolering är på ingång! Märkt att det är lite flammor i lacken från lackerarens misslyckade försök så det ska åtgärdas
Väntar på svar på när detta ska ske.
- I veckan ska jag även köra in om Kent Skoogs Bilservice och det ska bli mätning/planering av hur mycket rör som behövs för det nya avgassystemet och hur det ska byggas. Jag fixar sakerna och de ska hjälpa med svetsning
Idag har jag annars spänt lite skruvar på kjolpaketet fram och bak så det satt bättre samt justerat vänster framlampa så det passar bättre i formen med fronten. Jag råkade även köpa en ny växelspaksknopp men säg det inte till någon
Jag har bestämt mig för att tagga ner med bygge av ljudsystem i nästa steg... förlorat intresse för att spela högt och basigt.. det är inte riktigt vad jag vill ge för intryck hos andra så det blir mer dioder och plocka isär förarplats än bygge av ljud
Det var lite information så ni hänger med i vad som planeras
//mvh,
Jens
PS: Ajuste... funderar på att köpa hem lite dekalfilm och sätta mitt namn på baksidan av bilen så att den är förevigat gjord av mig.. något i stil med : "Yenza Edition".. eller är det för mycket?