UPDATE!!
Då är man hemma igen och kan slänga upp på vad man gjort
Här är bilden som jag glömde visa sist, plastkåpan som gick sönder vid lackeringen:
Men som tur är har jag fått ihop nya delar
Det enda som inte gick att hitta vad den lilla kåpan till bakrutetorkare, inget stort men det är detaljerna som gör bilen! Så jag ska inte ge upp än!
Man skulle kunna säga att övergången till insidan är på G nu, jag har smygpåbörjat med detta inlägget
River dörren för att koppla in centrallåsmotorn
den som satt i... helt fel!! Fel motor, felkopplat, lösa kablar! Tur man är duktig på el...
Här är originalet, det kopplades in och skickar iväg signaler när man låser eller låser upp.. den andra dörren fick dock aldrig dom signalerna så det är antingen avbrott någonstans eller så har det med larmet att göra. Ska ringa/köra in om hellmertz som ligger söder om Malmö som tillverkar larmet och kolla nästa vecka.
Hur som helst så hade jag ingen lust att pilla med bilens inre organ då.. så det får vänta!
Plockade av sätet istället
Mycket enkelt att byta värmeslingor, och klädsel om man nu vill det! Sitter bara med plastklämmor så det är inga problem
Sportstol
haha
Denna slappa rackarn åkte av och den nya monterades.
Jag monterade aldrig fast den stora kåpan då det är enklare att tona sidorutorna om den är av... vilket kanske blir imorgon
Får se om tiden räcker till och Robin kunde hjälpa
Allt för denna gången!
//mvh,
Jens