2524
Sök

Bmw m3 skärmar på 320 e 46 coupe -2001 ??

173 Inlägg
9 september 2010
Trådstartare
Någon som vet om man kan köpa m3 skärmar till min kärra dvs är dom bolt on ?
vill åt luftintaget i skärmen smile

Huv + skärmar måste lackas så då tänkte jag passa på att byta ut dom helt & hållet.

undrar även om huven med dome höjningen i mitten passar.

Alla tips från bmw ägare är välkomna

/jimpa

12 Inlägg
9 september 2010
Jag har satt på de skärmarna på min e46 Sedan med viss modifikation såklart. Jag skulle gissa på att de passar rätt av på din Coupé! Även Huven skall nog passa rätt av men den är jag mindre säker på. jag fick slipa ner min en hel del längs med sidorna då min har lägre skärmar än vad M3an har. Men jag skulle inte tro att det är några svårigheter att få på detta på din 320 smile Kan nog bli skitsnyggt!

1 948 Inlägg
10 september 2010
http://www.schmiedmann.se/ har det du efterfrågar, men personligen tycker jag det ser sjukt dumt ut med m3 framskärmar utan breddningen bak...

12 Inlägg
10 september 2010
Såklart var det något jag hade som självklarhet att man breddar bak som fram. men det tror jag väll att du redan hade tänkt på Nazgul?  proportioner är det viktiga i allt.

173 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Tycker min är perfekt som den baktill men hur mycket bredare är m3 an bak än e46 coupe ??
Framskärmarna är ju hyffsat breda på min nu så är m3an bredare så kommer det inte bli snyggt hur som helst.

Men slopar nog hela iden med m3 för man måste byta hela frampartiet då också för kofångare+balk är annorlunda. vill som sagt bara åt luftintaget blir en snygg touch med detta ihop med dome huven.

Stylit hade några skärmar på g med luftintaget,någon som har erfarenhet av detta företag ?

Jimpa

12 Inlägg
16 september 2010
Okej ja så kan du väl också köra. jag har ingen erfarenhet av dem. tyvärr!

173 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
Henrik Elg skrev:
Stylit har dessa skärmar på lager nu....

Frågan är om det är m3 breddning på dom ?

Sen stod det att dom passar touring/sedan/limo inte då eller coupen ?

/jimpa

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
173 Inlägg
16 februari 2011
Trådstartare
Henrik Elg skrev:
Dra iväg ett mail så får du klara besked....

D gjort,inväntar svar .. med minvanliga tur så passardom säkert inte.

Sök