Tumic skrev:
Sedan om streets of sundsvalls "Ej aktiva" överhuvud Henkz och Ekis vill någonting föreslår jag att ni odlar en ryggrad och tar kontakt med mig ist för köra tomma hot på internet, men är väl den staken ni har i er och det är sådant man kan förvänta sig, grina som små flickor på internet.
Om Ekis inte hade haft sina ögon någon annan stans under den kvällen så borde ni ha konstaterat ett det var två stycken blå S13 som körde betydligt mycket mer och närmare bilarna än vad "Jesse" gjorde, men bara för att ni är trångsynta inskrängta människor så väljer ni att se det ni vill se ist för den stora helhets bilden, Testa att lägga hatet mot mig åt sidan och skilj på de och UGP!
Då hela den kvällen var ett stort missförstånd och jag hann åka iväg och köra ett sista varv innan Den mörkblåa s13 bilen som ni hotade han komma fram till mig och förvarna om vad ni hade sagt så var inte körningen för att provosera, och tidigare har man ju kunnat läsa om trådar i sosc att man ska på fraktarna och sladda och när det sladdas så grinar ni över det med?
Förstår om han som fick skador på bilen blir ledsen vilket är synd, men kan garantera att jag sköt knappast dom stenskotten, så lär er skilja på människor eller så kniper ni igen, folk kallar mig för tangentbords riddare men vad är ni då?
Och om shi... streets of sundsvall nu levererar en seriös nivå kanske ni bör se över era bajslekande medlemmar som också helt ryggradslöst ger sig på personens bil ist för att ta kontakt med personen. Nu vet ju alla att den grabben är gravt sjuk och skule vara i behov av psykiatrisk hjälp sedan vapenhot med mera mot sina föräldrar, så man kanske inte skall förvänta sig så mycket? Men Henkz som enligt ålder borde vara en vuxen människa hade man kunnat vänta sig mer av, Ekis vet jag inte vad det är för ålder på, men verkar inte ha så mycket kulor du heller för den delen, alltid lättare att snacka skit bakom ryggen på folk än att ta det öga mot öga.
Ni talar som ni har förstånd till, vill ni någonting mer står min mail under kontakt på UGP sidan, är sällan online på den här sidan då jag tycker att den håller samma nivå som ett lokalt bilforum i Sundsvall.