Lite bilder från en liten provtur i lördags. Väldigt trevlig bil i min smak. Ljudet efter 4000 varv när avgas-spjällen öppnade var helt okej. Körde en annan trevlig bil också, men dom bilderna kommer först om en vecka! Tack till Jip för hjälpen!
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
När det gäller min far o hans ideer så vet man aldrig martin Men jag börjar bli trött på dom där 500hk bilarna nu o vill ha mer Hoppas ju på 640 till nästa år.. Men vi får se..
sen en fråga: är lacken matt eller har du modifierare eller annat sätt?
Fick kompromissa lite på sista till förmån för kompositionen. Lacken är inte matt, bara polfiltret som gör sitt jobb lite för bra.
PurePerformance skrev:
När det gäller min far o hans ideer så vet man aldrig martin Men jag börjar bli trött på dom där 500hk bilarna nu o vill ha mer Hoppas ju på 640 till nästa år.. Men vi får se..
Oavsett så blir det nog inget tråkigt är jag säker på.
Västra Norge med fjordlandskapen är finast, tror det vore grymt att fota där. Ska försöka fota min bil och utforska mellersta delarna mer, men tyvärr har inte vädret varit på min sida än
Verkar inte vara så gott om fräsiga bilar här, men det är ju inte så konstigt heller när bilar kostar det dubbla mot i Sverige
Som jag ser det så ska det inte vara fint väder, diset i Norge är det jag är ute efter. Så länge det inte regnar.
nightstalker skrev:
Sjukt fina bilder som vanligt, 4 blir min favvo av dessa!
Tacktack!
Toofast skrev:
#1 och #3 gillar ja bäst med cleana bakrunden. fast #2 är inte dålig den heller
Västra Norge med fjordlandskapen är finast, tror det vore grymt att fota där. Ska försöka fota min bil och utforska mellersta delarna mer, men tyvärr har inte vädret varit på min sida än
Verkar inte vara så gott om fräsiga bilar här, men det är ju inte så konstigt heller när bilar kostar det dubbla mot i Sverige
Som jag ser det så ska det inte vara fint väder, diset i Norge är det jag är ute efter. Så länge det inte regnar.
nightstalker skrev:
Sjukt fina bilder som vanligt, 4 blir min favvo av dessa!
Tacktack!
Toofast skrev:
#1 och #3 gillar ja bäst med cleana bakrunden. fast #2 är inte dålig den heller
mvh Patrik
Så det är bara #4 som är dålig då.
'
#4 dålig näää, men bilen ser så liten ut i bakrunden , kunde va en liten skala bil du la dit