Då äre dax för opeln att få sig ett nytt liv^^ har ägt bilen i 2 veckor och med stora planer o liten budget så har jag börjat ..
Planerna om bilen är både stora o små mitt mål är väll att få i en 850 R motor eller supra motor men det kostar ju en del så jag börjar med rost lagning ^^
Info om bilen..
Märke:Opel Modell:Ascona B års:1977 mil:84**Mil Färg:Blå
Härligt med en ascona tråd, ska själv skaffa mig sen när ekonomin tillåter:) fast får jag säga mitt så tycker jag du ska weber trimma kommer självklart följa detta projekt
annars rikitgt roligt med supra motor också, vilken generation har du tänkt, denna tråd kommer följas
har inte bestämmt allt enu men har fått tag i supra broms ok fram så bromsar e årdnade vill få upp bilder men garagethåller på med nån jävla uppdatering
Härligt med en ascona tråd, ska själv skaffa mig sen när ekonomin tillåter:) fast får jag säga mitt så tycker jag du ska weber trimma kommer självklart följa detta projekt
original motorn som sat i va nå 1,9 L motor med weber 36a o trim kam men det e för lite kusar supra motor hänger du ur 700 hk+ utan att göra nått åt botten delen
Uppladdningsfunktionen i forumet är för tillfället inaktiverat. Vi arbetar på ett nytt galleri och när det blir klart kommer en ny forumuppladdningsfunktion att införas.