3866
Sök

Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

207 Inlägg
21 september 2010
Tur att ingen har försökt något sånt på mig ^^ Då blir det ju som ghostboy säger, panik direkt och man vet inte vad man ska ta sig till tongue

492 Inlägg
21 september 2010
Bullet--- skrev:
det är inte kul att pendla X antal mil smile

äsch, lite mer tid bakom ratten skadar aldrig ;D

5 Inlägg
21 september 2010
-Niklas- skrev:
Avståndet är väl inget större problem när det gäller kärlek. Nuförtiden finns ju alla möjliga former av kommunikation. Sms, msn, mail, videosamtal osv... Dessutom blir det desto trevligare när man väl träffas, då passar man på att umgås så mycket som möjligt.

Sen tror ju jag att de flesta bilkillar gillar att köra bil, så då spelar avståndet heller ingen roll.

Vem ska städa, laga mat, tvätta då?
Senast redigerat av sigges3 (21 september 2010)

945 Inlägg
21 september 2010
distansförhållanden håller aldrig. Kanske 1år. Eller 1månad. I bästa fall 3år. Jag klarade 3år.
Men sen är det rätt skönt att inte ha 5min till sin partner. "Ska bara vara hemma ikväll...Oj, är du här?"

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
21 september 2010
Bjare skrev:
distansförhållanden håller aldrig. Kanske 1år. Eller 1månad. I bästa fall 3år. Jag klarade 3år.
Men sen är det rätt skönt att inte ha 5min till sin partner. "Ska bara vara hemma ikväll...Oj, är du här?"

En av mina vänner har klarat av 6 år... cool

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

1 801 Inlägg
21 september 2010
Bjare skrev:

Vad räknas som distans? snackar sverige-brasilien eller mer södertälje-tyresö? tongue 5 mil, 3år och 5 månader snart.

1 210 Inlägg
21 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
Mimmik skrev:
Axor skrev:
Lammkött= betydligt yngre än en själv, då e frågan hur gammal trådskaparn är?

22 smile Och det är inte lammkött för att han är 21 wink

haha, duger en annan då som fyllde 18 i år? wink
har fått höra det innan på detta forumet att man är lammkött sadmadtongue

MVH

Hmm i min ålders grupp är du en "snoris" tongue  att vara lamkött är ju relativt.
För en 40 årig "milf" så är ju en 25-30 åring lamkött.. ja och för en 55 åring är ju  ja ni förstår vad jag menar...

smile
Tror att vissa tjejer gillar killar med lite mera erfarenhet än vad en ungtupp kan ge..
Bara mina tankar.. ingen regel.. lol

Huh? (`´,)
518 Inlägg
21 september 2010
Kom bara fram till en, jag själv är för feg för att snacka med tjejer i klunga det är nog antagligen risken att bli utskrattad jag vill slippa.

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

1 210 Inlägg
21 september 2010
Znurf skrev:
Tur att ingen har försökt något sånt på mig ^^ Då blir det ju som ghostboy säger, panik direkt och man vet inte vad man ska ta sig till tongue

De är ju mest för att de är annorlunda, Jag skulle bli mer intresserad.
De betyder ju att Tjejen i fråga har spanat in en och tycker man är intressant...
Gillar tjejer som tar för sig.. 
Sånt är 6-igt

90 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
Ekis! skrev:
Znurf skrev:

De betyder ju att Tjejen i fråga har spanat in en och tycker man är intressant...
Sånt är 6-igt

Som att regga sig på porrigast.se? wink

90 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
sigges3 skrev:
-Niklas- skrev:
Avståndet är väl inget större problem när det gäller kärlek. Nuförtiden finns ju alla möjliga former av kommunikation. Sms, msn, mail, videosamtal osv... Dessutom blir det desto trevligare när man väl träffas, då passar man på att umgås så mycket som möjligt.

Sen tror ju jag att de flesta bilkillar gillar att köra bil, så då spelar avståndet heller ingen roll.

Du? Din mamma?

1 210 Inlägg
21 september 2010
Mimmik skrev:
Ekis! skrev:
Znurf skrev:

Sånt är 6-igt

Haha Nja nu är jag faktiskt inte reggad där... wink  men visst jag gillar tjejer som vet vad dom vill..
Du då Mimmik?
Killar som inte vet vad dom vill med de mesta.. är du avtändande lr funkar de för dig... ??
Är väll alltid trevligt med folk överhuvudtaget som är Lagomt målinriktad...

smile

Btw jag gjorde ju intryck på dig på nått vis i alla fall.. eftersom du minns de där om porrigast wink sen om de var bra lr dåligt är en annan 5:a smile
Senast redigerat av Ekis! (21 september 2010)

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
21 september 2010
Ekis! skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Mimmik skrev:
22 smile Och det är inte lammkött för att han är 21 wink

MVH

Hmm i min ålders grupp är du en "snoris" tongue  att vara lamkött är ju relativt.
För en 40 årig "milf" så är ju en 25-30 åring lamkött.. ja och för en 55 åring är ju  ja ni förstår vad jag menar...

smile
Tror att vissa tjejer gillar killar med lite mera erfarenhet än vad en ungtupp kan ge..

hehe, kan bekräfta det där sista wink ingen som klagat änsålänge lol
Senast redigerat av _Fredde_volvo_ (21 september 2010)

1 210 Inlägg
21 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
Ekis! skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:

MVH

smile

hehe, kan bekräfta det där sista wink ingen som klagat änsålänge lol

Good for u!

90 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
Ekis! skrev:
Mimmik skrev:
Ekis! skrev:

Sånt är 6-igt

Haha Nja nu är jag faktiskt inte reggad där... wink  men visst jag gillar tjejer som vet vad dom vill..
Du då Mimmik?
Killar som inte vet vad dom vill med de mesta.. är du avtändande lr funkar de för dig... ??

smile

Btw jag gjorde ju intryck på dig på nått vis i alla fall.. eftersom du minns de där om porrigast wink sen om de var bra lr dåligt är en annan 5:a smile

Nä, snanare att jag kom på en kille som jag träffade med att visa kuken på porrigast.se.....! KUL! Inte direkt tongue Han gick senare tillbaka till sitt slödder till ex som förstorat tuttarna och trodde hon skulle bli utvikningsmodell ;D höhö!

1 210 Inlägg
21 september 2010
Mimmik skrev:
Ekis! skrev:
Mimmik skrev:

Du då Mimmik?

smile

Nä, snanare att jag kom på en kille som jag träffade med att visa kuken på porrigast.se.....! KUL! Inte direkt tongue Han gick senare tillbaka till sitt slödder till ex som förstorat tuttarna och trodde hon skulle bli utvikningsmodell ;D höhö!

Och detta har med mig att göra vad???
Att du har dålig erfarenhet av ett ex som verkar vara mer än en komplett idiot, är ju tråkigt...
Men knappast nått som egentligen har med sidan porrigast att göra smile

Dom andra frågorna då?? vill du svara på dom smile

96 Inlägg
21 september 2010
Mimmik skrev:
sigges3 skrev:
-Niklas- skrev:

Du? Din mamma?

Haha, tänkte precis skriva samma sak tongue

90 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
Ekis! skrev:
Mimmik skrev:
Ekis! skrev:

Du då Mimmik?

smile

Att du har dålig erfarenhet av ett ex som verkar vara mer än en komplett idiot, är ju tråkigt...

För att jag drog slutsatsen att du troligtvis är samma tölp som han och jag kommer se hans fula nuna framför mig varje gång jag ser ditt nick? xD Dock inget du kan hjälpa wink

Spelar ffs ingen roll om de är erfarna eller inte? tongue Man får lära upp alla killar man träffar hur som haver tongue

1 210 Inlägg
21 september 2010
Mimmik skrev:
Ekis! skrev:
Mimmik skrev:

För att jag drog slutsatsen att du troligtvis är samma tölp som han och jag kommer se hans fula nuna framför mig varje gång jag ser ditt nick? xD Dock inget du kan hjälpa wink

Spelar ffs ingen roll om de är erfarna eller inte? tongue Man får lära upp alla killar man träffar hur som haver tongue

Oj! hårda ord där.. dra mig över samma kant som han... gav mig ju en uppfattning av dig med.. wink
Bara för att jag nämde en sida förut???

För övrigt tror jag vi pratar om helt olika saker här! när de gäller erfaren som du utrycker de... wink
Jag menar målinriktad och vet vad man vill i hela livet.. tror du pratar om nå hela annat ja..
haha tongue

Men lär upp du big_smile

90 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
Ekis! skrev:
Oj! hårda ord där.. dra mig över samma kant som han... gav mig ju en uppfattning av dig med.. wink
Bara för att jag nämde en sida förut???

För övrigt tror jag vi pratar om helt olika saker här! när de gäller erfaren som du utrycker de... wink
Jag menar målinriktad och vet vad man vill i hela livet.. tror du pratar om nå hela annat ja..
haha tongue

Men lär upp du big_smile

Höh, det gäller om hela livet.....! Äldre herrar tror att man behöver "läras upp" med.... oavsett vad det är smile Och jag syftade på det. Inget annat. smile

Sök