serdna skrev:
Bjare skrev:
Mimmik skrev:
TOPPEN! ^^
Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna?
Jag vet inte! Eller så har de semester
För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"?
Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.
Typ detta på ett häsforum:
Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen
Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan
HAHAHAHAHA häst, häst, häst, häst.....!
Förslag istället:
Namn: *****
Ålder: **
Bor: stad/hus/lgh etc
Intressen:
Jobb/utbildning:
Min hårfärg är ***. Har *** ögon och är *** lång.
När jag inte håller på med mina intressen tycker om att bara ta det lungt. Åka ut till motocrossbana nån gång då och då för att träffa o umgås med dom jag lärt känna när jag körde. Lyssnar på väldigt mycket musik alltid då är det rock, punk och metal musik som gäller. Annan musik går också bra. Tycker om att umgås med mina vänner ha kvällar när man slappar och bara har trevligt.
MEJL:
------------------------------------------------------------------------------
*** är en av de gulligaste killarna på denna jord. Han klagar inte om man har PMS och han tröstar alltid när man gråter och är inte den som hellre går ut med killarna om han ver att hans flickvän behöver honom hemma med en påse godis. Han är inte rädd för förhållanden och håller aldrig tillbaka på kärleken. Och han kan alltid locka fram ett skratt när han vet att det behövs!
Och då kommer vi till frågan, varför har inte jag snott åt mig honom om han nu är så underbar?
Jag har alltid haft min nuvarande kille i tanken sen 5 år tillbaka och *** är ingen slit och släng <3
Ta nu chansen att prata med denna ömsinta och otroligt roliga kille!