3268
Sök

Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

Gött mos
1 096 Inlägg
19 september 2010
Bullet--- skrev:
på dem träffar jag bruka dra på så är det inte mycket tjejer(tyvärr) och dem tjejer som är där, blir ditdragna av sina killar väl. lol   men sen behövs det oxå minst två personer för komunikation, varför ska allt ligga på den ena sidan när det gäller kontakt. roll

Ja så ser det ut i Helsingborg smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

90 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
Marcus_89 skrev:
Är man upptagen är det ju inte lika intressant. Alla singlar letar ju inte efter nån heller, en del gillar ju "friheten" med singellivet. Man kan göra vad man vill, när man vill tongue Visst själv hade man ju snackat är ju alltid trevligt.

Vem säger att man blir fången bara för att man ahr ett förhållande? smile Beror la på vilken flicka man träffar!

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
19 september 2010
Mimmik skrev:
Marcus_89 skrev:
Är man upptagen är det ju inte lika intressant. Alla singlar letar ju inte efter nån heller, en del gillar ju "friheten" med singellivet. Man kan göra vad man vill, när man vill tongue Visst själv hade man ju snackat är ju alltid trevligt.

Vem säger att man blir fången bara för att man ahr ett förhållande? smile Beror la på vilken flicka man träffar!

Det är sant! Som tur är så är alla inte likadana smile

90 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
Nitrometanskada skrev:
Bullet--- skrev:
på dem träffar jag bruka dra på så är det inte mycket tjejer(tyvärr) och dem tjejer som är där, blir ditdragna av sina killar väl. lol   men sen behövs det oxå minst två personer för komunikation, varför ska allt ligga på den ena sidan när det gäller kontakt. roll

Ja så ser det ut i Helsingborg smile

Jag har bara varit i HBG med min gamla kille typ.... 3 eller 4 ggr. Resten har jag varit där som singel....! tongue Så kom inte och snacka en massa wink

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
19 september 2010
mycket förvånad över att ingen tjurig moderator varit här med hänglåset än tongue
får hoppas att detta är en vändning för garaget för sånna här trådar är roliga ju! big_smile

för att hålla mig till topic;
visa lite intresse, både för bilen och för killen.
gå några varv runt bilen, spana efter detaljer och verka allmänt imponerad. hittar du något extra intressant så sätt dig på huk och ta en närmare titt, (ja du fattar nog konceptet vid de här laget)
vad som helst som visar att du är intresserad.
om killen står och demospelar med bilen så fråga om du får sätta dig i passagerarsätet och provlyssna.
är det race på gång så fråga om du får åka med en repa.

ja det finns hur mycket som helst wink

lycka till!

MVH

:-)
367 Inlägg
19 september 2010
Vi alla gillar dig Mimmi!

90 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
-Michael skrev:

TOPPEN! ^^

Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna? smile Jag vet inte! Eller så har de semester big_smile

945 Inlägg
19 september 2010
Mimmik skrev:
-Michael skrev:

TOPPEN! ^^

Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna? smile Jag vet inte! Eller så har de semester big_smile

För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"? roll

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
19 september 2010
Mimmik skrev:
-Michael skrev:

TOPPEN! ^^

Eller så har dom bara läst tråden och skrattat lite för sig själva cool

Och så vill jag också ta del i vilka dessa tjejforum är?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
1 210 Inlägg
19 september 2010
Mimmik skrev:
Joppe_Johndeere skrev:
Ja jag lyckades iaf scora, biltokig var hon också tongue

Just Elima/jpk riktigt skönt också för kommer du utifrån så bara du tar in på nått hotell sen har du tillgång till Mässan/Festa precis runt hörnan....Dock lite tveksam på hur seriöst det är bara... Känns lite som de är som "What ever happens in jpk stays in jpk"

Haha! tongue Jo, Dock är väl inte ALLA totalt oseriösa där? smile Sen är det ju två dagar på raken.

4  dar är de smile

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
19 september 2010
Tribbe skrev:

Ja den var ju knappast bra men den sätter sig på huvvet mad

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

90 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
Stylesearch.se heter stället där ALLA brudar hänger ;D

945 Inlägg
19 september 2010
Mimmik skrev:

Och så får det förbli. Alldeles för modern sida och skrikande ljus. Dessutom svårt att navigera runt.
Fullt med kläder och smink. Sen fanns mode. Hur ser folkstilarna ut om man ska skilja på kategorierna?

90 Inlägg
19 september 2010
Trådstartare
Bjare skrev:
Mimmik skrev:

Och så får det förbli. Alldeles för modern sida och skrikande ljus. Dessutom svårt att navigera runt.
Fullt med kläder och smink. Sen fanns mode. Hur ser folkstilarna ut om man ska skilja på kategorierna?

Håll dig till relation och teknik så ska det nog ordna sig wink Agera lite bosse-bildoktor!

1 210 Inlägg
19 september 2010
Bjare skrev:
Mimmik skrev:
-Michael skrev:

TOPPEN! ^^

Porrigast.se  där hänger dom.

945 Inlägg
19 september 2010
Ekis! skrev:
Bjare skrev:
Mimmik skrev:

TOPPEN! ^^

Något du kan rekommendera från egen erfarenhet? lol

1 210 Inlägg
19 september 2010
Bjare skrev:
Ekis! skrev:
Bjare skrev:

Något du kan rekommendera från egen erfarenhet? lol

En vuxen sida med folk som vet vad dom vill, utan lunarstorm status wink  prova de..
Den är mer seriös än den låter...

509 Inlägg
19 september 2010
Jag brukar åka på bilträffar/race för att glo på bilar och köra. Nu har jag ju sambo men när man va singel så gick man ju ut på dansställen för att jaga kjoltyg. smile

7 274 Inlägg
19 september 2010
Thiger_84 skrev:
Jag brukar åka på bilträffar/race för att glo på bilar och köra. Nu har jag ju sambo men när man va singel så gick man ju ut på dansställen för att jaga kjoltyg. smile

Tänk va skönt att kunna göra bägge på ett och samma ställe, gud va tid man spar big_smile

Sök