byt den o sen ska du inte justera ett skit, du ska ha den som den är o inte fiffla..
drar du loss alla slangar så laddar den så mycket wg-klockan orkar hålla emot..
man tar loss dom så kommer du se att:
* en går in i luftslangen som går mellan filterbox-turbo
* en går till wg-klockan
* den sista går till kompressorhuset på turbon.
den som går till luftslangen måste pluggas eftersom att den får inte ta in tjuvluft där,
strypventil/pysventil sätter man sen mellan turbon o klockan.
OCH SOM SAGT DETTA SKA DU GE FAN I EFTERSOM ATT:
* ditt laddtryck ska styras elektroniskt, för när de händer nåt och programmet försöker sänka så kan de inte för att den fortsätter mata på lika mycket som du ställt in att de ska göra,
* när den väl går in i felläge och vill gå ner på grundladd, så kommer du trots det tvinga den till att ladda så mycket som du bestämt.
och detta kommer resultera till slut att vi får en ny tråd som ja nämnde innan
OM du nu inte vet vad du sysslar med förstås, för det blir riktigt farligt riktigt snabbt.
det som är viktigt när de gäller laddtryck och dessa stakar är att man ska ge fan i att ladda på låga varv, när man väl passerat de höga cylindertrycket så är de snällare, men när du krabbat ihop ditt hypersnygga bygge med en lila pysventil och ställt att du ska ladda runt 1,4 (för där känner du att de e riktigt bra drag
) och så kommer du lite käckt o ska styla för polarna o spinna ut ur rondellen och ger fullt på 2;an vid 1700rpm, vilket resulterar i att de drar iväg till 1,4 strax innan 2000rpm och de klingar till fint när du viker 3 och 5 staken och lämnar diffen på backen, o polarna skrattar o säger: snyggt jobbat