Bra med folk ikväll tyckte jag. Skövde och Skara fick räcka denna gång. Tråkigt att det slutade som det gjorde. Hoppas det blev trevligare på nästa place
Helt okej träff. Dumt att köra efterfest i Skara när alla poliser var där på Oktoberfesten dock.
japp de va en miss, blev rätt förvånad när ja åkte genom stan och såg 100 poliser men kvällens höjdpunkt va i falköping, polisen vågade sig inte fram sen.
Lagom trevliga poliser i Skövde också =P Starta bilen och gasa till några gånger och då kom dom direkt xD Dom sa att bilen väsnades för mycket.. Jag tror inte dom har fattat det där med att man ska höras ;P
Var du i skara så borde du fått infon Nää riktigt griniga poliser i falköping såna som inte får tillräckligt me F***a hemma som skulle visa hur tuffa dom var och vilken makt dom hade men ingen fara det blev tre polisanmälningar eller ska bli iaf skönt att folk vågade stå kvar och visa att vi inte var rädda för dom !!
Var du i skara så borde du fått infon Nää riktigt griniga poliser i falköping såna som inte får tillräckligt me F***a hemma som skulle visa hur tuffa dom var och vilken makt dom hade men ingen fara det blev tre polisanmälningar eller ska bli iaf skönt att folk vågade stå kvar och visa att vi inte var rädda för dom !!
Näe.. Jag var i Skövde... Jag visste inte att man skulle åka till Skara..
HAHAHHAHHAH precis vad vi sa i Skövde när dom klagat på ljudet, hon hade inte fått sig något på flera veckor, det va tydligt det xD.