kan nog bli bra! föregångarna börjar bli kultfilmer nästan tycker ja! är en speciell känsla av att sitta och kolla på dom filmerna. både för att man får inspiration till att ut och skruva och man blir så otroligt sugen på att ut och busköra
Har dom redan satt ett release datum till filmen? Är det något speciellt med det datumet eller varför har dom redan valt att sätta ett specifkt datum? Är ju några dagar kvar till det där datumet...
Hursom så gillar jag alla filmerna men sista kan jag hålla med om att det var mer fokus på annat än bilarna men den var ändå bra.
alla bilfilmer är varmt välkomna, dock så kan jag tycka att senaste fast and furious var för lite fokus på bilarna, bara ett taffligt försök till action.
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Fyran var den sämsta film jag sett tror jag. Den var i klass med den svenska svenssexa-filmen "Naken". En riktig dunderflopp alltså. Jag irriterade mig över alla tekniska och fysiska omöjligheter i fyran, visst film är till för att fly verkligheten men någon måtta får det fan vara....
Kul! Gillar filmerna men håller med om att det ska vara mer fokus på bilarna. Hoppas att dom går tillbaka till bilar och racing som det var i dom 2 första.
dessa filmerna e väl bara ett försök att speede tillbehörsbranschen med nya trender väl? för de lär ju knappast få en oscar...
'Nä förr fanns riktigta bil filmer, smokey & the bandit!!!
ja produkt placeringen är enorm.
I fyran är där noz energidryck över en hel fasad.. ofta lixom. Och alla delar, alla verktyg så ska märket visas tydligt i bild.. så dåligt
Jag har inga problem med produktplacering sålänge det inte skriker om det. Jag menar, reklamen ger ju större filmbudjet = bättre film. Dock så kan man ha stor käft men inga starka slag, vilket den senaste led av.
Tror inte det blir någon vidare bra rulle men ett måste att se på bio Jämfört med allt skit som pumpas ut i filmväg nu iaf så får man nu åtminstone en film som handlar om ett intresse man har.
Så länge jag slipper se en såndär fjantig GPS-scen där dom får reda på vart racen är blir jag glad. Plus att bilarna har kvar drivlinorna (tänker på subarun )