3032
Sök

Vart med på bild idag..

118 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
Kom åkande i 110 på 90 saktade in för fartkamra, Spelade kankse inte nån roll för jag blev omkörd av en Svart motorcykel framför kamran.. (han körde mkt fortare än 90)

Jag vart nog med på bild iaf. hmm Kanske får nått brev i lådan snart, snyggt att hänga på väggen sen den bilden... big_smile

Överladdat, ja tack!

House/Trance diggare
287 Inlägg
3 juli 2006
Hehe, ladda upp den är ju bara ett måste! big_smile

118 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
Självklart.. big_smile klockrent..

Överladdat, ja tack!

dARKiE
5 031 Inlägg
3 juli 2006
hehe, mc har inte regskylt fram va? så han lär ju inte få nån bild hem hehe smile

Tänk om mc:en var så snabbt förbi kameran så han inte syns, så är det bara du på bilden, rätt kört då wink att förklara " det var en mc före ju" haha
Senast redigerat av Darkie (4 juli 2006)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 juli 2006
taskigt läge haha ^^, men som sagt, bilden ska upp wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

180 Inlägg
4 juli 2006
Darkie skrev:
hehe, mc har inte regskylt fram va? så han lär ju inte få nån bild hem hehe smile

Tänk om mc:en var så snabbt förbi kameran så han inte syns, så är det bara du på bilden, rätt kört då wink att förklara " det var en mc före ju" haha

nej dom har inte reg skylt fram  tongue 
första kortet i en fart kamera i stan va 2 motorcyklar som kör på bakhjulet  o pekar FU tongue
killarna hade spegel visir tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

1 926 Inlägg
4 juli 2006
jensonnn skrev:
Darkie skrev:

nej dom har inte reg skylt fram  tongue 
första kortet i en fart kamera i stan va 2 motorcyklar som kör på bakhjulet  o pekar FU tongue
killarna hade spegel visir tongue

jaa. det är rätt roligt för mc ägarna med fartkameror,,det dröjer nog inte förens man måste ha reg-skylt fram på mc också mad

SSS -12
3 217 Inlägg
4 juli 2006
Ganska bra sätt att slippa trängselskatt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 juli 2006
Farsan lämnade på bild en gång också i 110 på 60-väg, men den bilden fick han inte behålla big_smile

1 926 Inlägg
4 juli 2006
big_smile

calibra_nox skrev:
Farsan lämnade på bild en gång också i 110 på 60-väg, men den bilden fick han inte behålla big_smile

215 Inlägg
4 juli 2006
Fuckface skrev:

Eh? Trängselkamerorna fotar även bakifrån.

BMW Power
2 362 Inlägg
4 juli 2006
SLIMPA skrev:
Fuckface skrev:

Eh? Trängselkamerorna fotar även bakifrån.

Jupp smile

BMW, bogsering med wire :/

Sök