Vill du styra den med hjälp av tex en magnetventil så pluggar du toppen och använder ett av hålen på sidan, lämpligen det som gör slangdragningen smidigast.
Plugga toppen känns inte bra, men nipplarna under membranet ska användas för att öppna ventilen.
bytte till den nedre nippelen på WG så fungerade de, den övre var till för att köra med mottryck, om man vill köra med de istället för att pysa upp ladd trycket.
den översa mm gängan var till för att ställa hårdheten på fjädern
För att bli Gammal och vis, Måste man vara ung och galen!
Vill du styra den med hjälp av tex en magnetventil så pluggar du toppen och använder ett av hålen på sidan, lämpligen det som gör slangdragningen smidigast.
Har du sett till att täta WG:en?
täta WG:en?
För att bli Gammal och vis, Måste man vara ung och galen!
Har en hks wg i delar. har någon nån bild på hur allt sitter ihop inuti.. modell 2 60mm handlar det om. Allt är löst när jag fick den. Ventilen sitter skruvad med en bricka och en mutter? Sen är det 2 gängade hål i locket med. ska det vara skruv i det? Mvh loordan
jag har hållt på med det där för en vecka sen. fick den inte att öppna. den ladda två bar. öppnade wgn o visade sig vara dubbla fjäder. tog bort den stora fjädern, skruva ihop justeringen . sen stabilt laddtryck på 1,6 använd undre anslutningen på wg sen till kompressorkåpan , eller nära turbo på tryckröret gl