Tja alla skall nu kl 0655 påbörja kamrems byte och den stora servicen på min passat. Han är värd denna behandling efter 23000 mil. Arbetskläderna är nu på och passaten står i ett värme garage. tar en klunk kaffe och beskådar min bil innan jag skall börja med att riva fronten och försätta bilen i sitt service läge... men men nu skall jag börja, löpande information kommer under dagen...
oj oj nu äntligen är bilen i sitt service läge. det var lite spännande att dra ut hela fronten från bilen. men nu är man en erfarenhet rikare.. dax att sätta fart med det jag kom för att göra det vill säga kamremen, vatten pumpen och alla andra remar. shop shop...
oj oj nu äntligen är bilen i sitt service läge. det var lite spännande att dra ut hela fronten från bilen. men nu är man en erfarenhet rikare.. dax att sätta fart med det jag kom för att göra det vill säga kamremen, vatten pumpen och alla andra remar. shop shop...
Nu e de bara att fortsätta köra hårt då Med servicen självklart. Kom bara ihåg vart skruvar, muttrar och brickor ska sitta!
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-