vad jag vet så ska en rattnav till golf II pasa corrado såklart , men om ett golf III rattnav passar mkIIorna vet jag inte, lättaste sättet är att pröva sig fram
vad jag vet så ska en rattnav till golf II pasa corrado såklart , men om ett golf III rattnav passar mkIIorna vet jag inte, lättaste sättet är att pröva sig fram
Tyvärr lite svårt för mig (som ska köpa ratten och ev. navet också) att testa då jag bor i Gbg och ägaren till ratten bor i Kalmar Vet tyvärr inte vad det är för fabrikat på navet, hade jag vetat de hade man kanske kunnat få fram spec och vilka modeller den passar på nätet.
Men utgår man från de du sa, att nav som passar mk2 också passar i corrado borde detta också passa i min mk2:a då det tidigare suttit i en corrado och nu senast i en mk3?
Det finns 2 olika nav till mk2 antingen med det stora hålet eller lilla och det beror på årsmodellen med jag vill minnas att det bryter någonstans 88-89 till det stora.
Det finns 2 olika nav till mk2 antingen med det stora hålet eller lilla och det beror på årsmodellen med jag vill minnas att det bryter någonstans 88-89 till det stora.