Är riktigt dåligt utbud på såna tyvärr. Aukt bmw verkstad har ju men då får man ju betala en liten slant också. Det går ju rätt fort men runt 500lappen borde det kosta.
Är riktigt dåligt utbud på såna tyvärr. Aukt bmw verkstad har ju men då får man ju betala en liten slant också. Det går ju rätt fort men runt 500lappen borde det kosta.
Jotack det blir dyrt om man vill läsa ett par ggr... Har för mig jag sett någonstans men hittar inte nu.
Hej grabbar lämnade in min e36 idag på verkstaden för felsökning och fick kod 64 och 66. de kunde inte se vad det var för fel i läsaren någon annan som stöt på detta ? Felsökte den för min srs lampa lyser som menade på att det kunde vara kablaget under stolen eller kransen i ratten?
Tänkte köpa till bmw e36 -98 och nolla airbaglampan, vet att man kan göra det med carsoft osv men tänkte slippa installera och greja med massa olika kablar.
Kan berätta att jag köpte en sån felkodsläsare som jag länkat (och sladd så man kan koppla in i bmws gamla uttag) och den har fungerat utmärkt hittills, tog bort airbagfelkoden.