Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Bilen är en r33 skyline gtst så 250 motr kusar med rwd drift orginal
men om ni kollar igenom tråden blir den långt från orginal bilen har inte 100% finish då den skall gå mest bana o driftas med därför den är folierad osv då jag är bilskadereperatör så kommer bilen eventuellt målas framöver men vet juh att den kommer få smaka på grus gräs kanske däck osv
Hallå igen inte hänt så mycket nu börjar gareget bli tomt och bilen skall in kjolpaketet kommer iveckan spacercena är på dock fel fälgar så måste få tag i ett par fälgar jag vill ha innan jag börjar kapa så jag vet hur långt ut skärmarna skall. men skall börja rensa bilen och ta lite kort lovar er ursäkta att det endast blivit text hittils typ
stort tack till J-spec öfr bra pris på kjolpaketet
Senast redigerat av ThomasNyqvist (9 november 2010)
det blev ett ms paket från jspec kommer moddas efter eget tycke även böjas ut en del baktill på trösklar mm för få formerna sexigae till breddningen mm
Fixade dina bilder När du är inne på din bildsida så finns det en ruta en bit ner till höger där det står länka till bilden, kopiera det som står i textrutan där och klistra in i inlägget
Fixade dina bilder När du är inne på din bildsida så finns det en ruta en bit ner till höger där det står länka till bilden, kopiera det som står i textrutan där och klistra in i inlägget
Fotade nån dag innan jag ställde in den för breddningen ovh ombyggnadtionerna som skall ske tänkte ni vile ha lite bilder på smoke.
[img][/img]
[img][/img]
varit sjuk i dag så sitter och funderar på vad man skall ha för fälgar på den någon som har ide bredd ? skall breddas så det får juh plats med fetingar
Senast redigerat av ThomasNyqvist (10 november 2010)