Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Det gör gott med ändring av frontöppningen. Jag har kapat i min nya front...(kändes tufft men nödvändigt) Blir bra ihop med frontmonterad intercooler. Ökad kylyta
Det där är min gammla skyline, tänkte i princip göra samma sak som dig fast blev aldrig av och så såldes den.
Får hoppas du lyckas bättre
jSSÅ när hadde du den då för alla verkar ägt den faktiskt sjukt mycket som är lite små dåligt gjort och allt är halvdant raktigenom om man kollar men kommer bli grymmer nu
Det där är min gammla skyline, tänkte i princip göra samma sak som dig fast blev aldrig av och så såldes den.
jSSÅ när hadde du den då för alla verkar ägt den faktiskt sjukt mycket som är lite små dåligt gjort och allt är halvdant raktigenom om man kollar men kommer bli grymmer nu
Tjenare, jag hade den under förra vintern(2009/2010) och jag gjorde inget på den då.
Redan när jag fick den var allt halvdant gjort, det var därför jag tänkte fixa iordning den
Det var rätt mycket fel på den när jag bytte mig till den, men jag tror han som köpte den av mig åtgärdade en hel del fel
Väldigt kul att du ska fixa den, så man får se att den blir iordninggjord som man själv ville.
Tjenare, jag hade den under förra vintern(2009/2010) och jag gjorde inget på den då.
Redan när jag fick den var allt halvdant gjort, det var därför jag tänkte fixa iordning den
Det var rätt mycket fel på den när jag bytte mig till den, men jag tror han som köpte den av mig åtgärdade en hel del fel
Väldigt kul att du ska fixa den, så man får se att den blir iordninggjord som man själv ville.
jasså okej ja verkar som dom pillat endel men endå mycket som är lite dåligt i hopslängt men du kommer få se en bil du tycka om hoppas ja den kommer bli grymt brutal framöver lite utöver dom vanliga gtst erna hoppas ja
Blev bara 45 min i garaget i dag efter 13 timmar jobb fy
han med att ta ur hatthyllan , passagerar stolen dörrsidorna,skraplister och lite små plock mest orkar inte lägga upp bilder då jag skall upp och jobba i morgon ett anntal timmar till men ses här snart igen hadet så länge mvh thomas
var i garaget i dag och tog ur sidorutorna bak och bakrutan någon som vet vart man kanfåtag i ny list till bakrutan till okej pris då den var helt fuck up limmad och dubbelhäftande tejp mm så den är kass pallade även upp bilen ställde pallbockarna längst ut på länkarmarna så man slipper höja och sänka bilen framöver för se så att breddningen blir bra till hjulet mm så behöver få ihop lite pengar till fälgar och däck
18"x9,5 + eller 19x9,5+ ingen som har några grymma fälgar till bra pirs ?
vart nere i garaget en stund i går och i dag kapat bort skärmen H bak och kappat bort halva hjulhuset införbreddningen upptäckte att skärmkanten är ruggit risigt blir bygga ny skärm kant sj eller få tag i någon ekonomi plåt till den någon som vet vart man hittar det ?
Bilderna visar inte mkt men det är 5 cm i skärmkant och lite mer vi sidokjol och bakstötis kommer bli mumsigt sen
kapad inför flyttning och böjning
snett bakofrån se men ska försöka få bra bilder på det inom kort