Selleen skrev:
Nomenia skrev:
Selleen skrev:
Haha fint sen när du har plockat dit lite original grejer och besiktat, sen en vecka efter det kommer besiktningsbussen och dom gillar inte lastbilsturbon så mycket, då står du ändå där med regbesiktning på bilen!
Lite svårt att regbes med som ombyggt också om du vill ha kvar rbn som jag fattar! Samt att det inte går att e85 regga nu!
det är inte bestämt det med reggningen och e85 än
![smile](img/smilies/smile.png)
varit i kontakt med sfro senast idag och dom jobbar på en lösning.. anledningen till att dom bromsade det är pga massvis med bilar reggas med turbo på en modell som tidigare inte haft turbo. men som sagt dom jagar på en lösning. ett byte av insug och en turbo är inga problem att regga.
![smile](img/smilies/smile.png)
Hur går man tillväga för att regga e85 konverterat med fuel cell, nytt soppasystem, stor turbo, annat insug osv?. Den är redan reggad med fullbur samt andra fälgar osv!
för din fuelcell måste du ha en brandvägg som täcker cellen. insuget förklarade jag att det är standard på rb26orna med dubbel turbo så att den har ingen större betydelse för effekten, mest för utseendets skull. turbon sa han inget om utan det är kw/nm med drivlina/bromssystem som är det värsta med skiten. samt att fjäderbenstornen måste va "modifierade" för "bättre/styvare" upphängning