Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av den tid (framförallt) du lägger ner! Sen att allt ser helt j*vla otroligt bra ut gör inte saken värre direkt! Jag är även mäkta imponerad av den kunskap du besitter, själv har man tummen mitt i... (Jag personligen ser fram emot den dagen du byter huv dock ) Likt många andra som kommenterat denna tråden är jag grymt spänd på slutresultatet. Jag har ikväll läst igenom hela din tråd och faktiskt registrerat mig på garaget så att jag skall kunna kommentera ditt helt otroliga jobb. Självklart prenumererar jag på din tråd
Ser riktigt skoj ut! ska bli kul å se sen när du fått in allt i sin ordning
Tack så mycket Ja det blir roligt å få peta ihop det sista, tyvär har det inte hänt mycket med bilen då jag har haft fullt upp med annat. men updatering kommer så fort tid finnes.
xitor skrev:
Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av den tid (framförallt) du lägger ner! Sen att allt ser helt j*vla otroligt bra ut gör inte saken värre direkt! Jag är även mäkta imponerad av den kunskap du besitter, själv har man tummen mitt i... (Jag personligen ser fram emot den dagen du byter huv dock ) Likt många andra som kommenterat denna tråden är jag grymt spänd på slutresultatet. Jag har ikväll läst igenom hela din tråd och faktiskt registrerat mig på garaget så att jag skall kunna kommentera ditt helt otroliga jobb. Självklart prenumererar jag på din tråd
Kämpa på!
Oj, man får tacka så mycket! Mycket roligt att höra! Ja det har helt klart blivit några timmar i garaget, men man får endå va glad att just dom här bilarna är lättskruvade iaf Så med lite tålamod och lite verktyg så kommer man långt med en golf etta Tack igen! Trevligt att du vill hänga med i tråden!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Var och tittade på en svart GTI -82 häromdagen som var till salu...tyvärr var det mycket jobb med den så jag var tvungen att avstå så beundrar ditt jobb att rädda en riktigt bra, snygg och klassisk bil!
såg att du hade annonserat ut bilen? men annonsen drogs in ganska snabbt efter. ångrade du eller sålde du? hade jag pengar då hade jag köpt din bil utan att blinka.. :-)
såg att du hade annonserat ut bilen? men annonsen drogs in ganska snabbt efter. ångrade du eller sålde du? hade jag pengar då hade jag köpt din bil utan att blinka.. :-)
Jo det stämmer bra det.. har för lite tid till å skruva bil nu igentligen då vi har 2 hus varav en liten gård som vi håller på att rustar för fullt, så all tid går dit när man inte jobbar eller är med familjen. Sålde även calibran som jag köpte i februari som va tänkt som nästa projekt efter golfen eftersom att ja bara ha typ kört ungarna till och från dagis 3-4 gånger i den under tiden jag haft den typ, så tiden för bilintresset finns inte helt enkelt just nu .. planen var att lägga ner bilhobbyn helt.... så calibran såldes.. men.. eftersom jag tyvär bara fick konstiga förslag och skambud på golfen så väljer jag att ha den kvar. Den får bli stående på obestämd tid tills tid och lust finns igen. För det känns rätt vemodigt å sälja Golfen för en skitsumma när det ligger mer en 40+ nerplöjt i den.. för att inte tala om arbetstimmarna..
Så den blir kvar Fast bygget blir som sades lagt på is..
Mvh Tommy
Ja sälj inte bilen! Har själv sålt bilar som man lagt ner mycket tid på och som har unik historik. Och det slutar alltid på samma sätt... Ångest.. Och då har jag ändå fått bra betalt för de bilarna!
Usch nå får jag ångest igen när jag tänker på de fina bilarna....
Det är väl inget annat än att önska lycka till med familjen, hus osv och hoppas tiden snart finns för att fortsätta med din hobby! :-)
Mvh Tommy
Tack Tommy! Ja allt har sin tid! Det får vila lite så får vi se fram till våren om tid och lusten kanske smyger på igen
Mvh Tommy
TiGgR skrev:
Ja sälj inte bilen! Har själv sålt bilar som man lagt ner mycket tid på och som har unik historik. Och det slutar alltid på samma sätt... Ångest.. Och då har jag ändå fått bra betalt för de bilarna!
Usch nå får jag ångest igen när jag tänker på de fina bilarna....
/TiGgR.
Ja det brukar ju kunna va så tyvär, har gjort så nån gång jag med.. Den kostar ju inget där den står heller så då får den va kvar.
Mvh Tommy