hotellet jag bodde på hade 3 bilar, alla kvaddade haha
bodde på ringhaus, typ 3min gång till den ena infarten, där ringtaxi kör in
dom hade reklam för en firma i närheten, dom hade 3 st Suzuki Swift Sport, steg 1 100hp, steg 2 130hp, steg 3 150hp
lol
ta en runda med ringtaxi när ni e där, han fick upp den i 289 på näst längsta rakan
men nu köpte vi 2 turer i framsätet, dvs dubbelt pris, så han fråga om vi ville ha snabbare och vi sa självklart och han svarade med att riva på fullt ut på varv 2 jäkligt nice
ville ha sabine ju, men denna killen var sjukt trevlig, körde oss till köln i sin privata bil så slapp vi 1 taxi 3 tåg och 1 buss
bta 2000euro i självrisk om du skadar bilar den minsta, asså hybilarna, är inte bara de 199euro för en swift
2000euro var för mycket för oss om något annan gör fel......sedan 199 euro plus 2000euro i självrisk om det skulle hända något, för en skitbil
strula med jobbet, annars skulle jag fixat bromsar, stötar och fjädrar och kört med min egen men vi räkna med ca 8000 kr i bensin pengar bara ner och tillbaka, om jag körde snålt
får se, blir kan 2011 man kör ner där och kör själv
ed:
stavfel och fel tangenttryckning =dys plus 3 timmars sömn i nat pga viasat gubbe