Hehe! projekt är alltid kul att följa! Tack så mycket
Det tycker jag också Fast kommer inte hända så mycket här fram till sommaren tyvärr..
Ne ja läste att du pluggade en bit bort från bilen, Man ska hålla sig nära sin kära
Haha, jag kämpade med mitt liv för att få stanna kvar hos den Nää, kanske inte Men blir att fixa till den i sommar så jag kan köra upp den till Arjeplog efter sommarlovet
Det tycker jag också Fast kommer inte hända så mycket här fram till sommaren tyvärr..
Ne ja läste att du pluggade en bit bort från bilen, Man ska hålla sig nära sin kära
Haha, jag kämpade med mitt liv för att få stanna kvar hos den Nää, kanske inte Men blir att fixa till den i sommar så jag kan köra upp den till Arjeplog efter sommarlovet
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat greja med bilen. Hela dagen har jag ängat åt att sitta i solen och trixat med bromsarna bak. Det var ju en jäkla massa tvåor från besiktiningen på dom. Så har monterat dit nya bromsbackar och bättre beg skivor. Passade även på att smeta på lite färg på skölden, trumman och oket. Skölden och trumman fick bli svarta och oket i skinade rött.
Självklart har jag tagit en massa bilder på dagens arbete, men dom ligger kvar på kameran och min usb kabeln till den ligger just nu kvar i Norrland, eller någonstans på något postkontor. Den ska vara på väg iaf så nu kanske får bilder i morgon!
Nu tänker jag hoppa in i duschen så jag orkar fortsätta med frambromsarna i morgon!