men det här med prövotid är ju ett jävla skit eller vad säger ni? måste man åka runt med radarn på hela tiden för att inte bli av med plastbiten...påfrestande :S
klarade teorin och uppkörningen på första fösöket BÅDA gångerna.. (blev av med kortet medans jag fortfarande hade prövotid)
Jag hade dessutom alla rätt första gången jag skrev teorin... (skryter? Javisst!)
Ska väll inte påstå att jag kör så där jätte mycket men jag har haft lappen nu i 2,5 år och kör för det mesta i krokarn runt stan. Har väll avverkat en 4000 mil kanske. Men jag har inte fått så mycket som blåsa en enda gång inte ens blivet stoppad. Vist 4000 mil är kanske inte så mycket men det har nog inte gott en dag utan att jag är ute och rastar bilen min. Man måste gö tänka på milen så att den inte går för långt. 1000-1500 mil sen är det dags att byta.
jag klarade både teori o körning på första (b-kortet), o körningen va tisdag v.17 iår, så de va inte längesen...teori provet hade 52 rätt på, lagomt glad efteråt när man kom på hur nära de va:P
Klara på 4:e skrivningen och 3:e uppkörningen.. :-/
Klart att teorin skulle kunnat gått fortare (Tröstar mig med att teorin va svårare på den tiden), men sen på uppkörningen så svor jag rejält när min "kontrollant" drog i handbromsen så jag sladdade ut i en korsning och sen kuggade mig för det. HAN HADDE INGET MED MIN HANDBROMS ATT GÖRA!! Ett riktigt as den där snubben på VV i Sätra (stockholm). Sen när jag körde upp i sundbyberg igen så fick jag lappen utan problem när jag berättade hur mycke jag hatade kontrollanterna i Sätra.. :-) Skulle nästan ha sluppit köra upp helt ;-)
Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?
Klara teorin på första, 1 fel, körningen på första tog lite drygt 3 veckor efter att jag fyllt 18 tills jag klara kortet prövotiden går snart ut för mig ska bli skönt
Jag kan berätta om när jag körde upp för lätt Mc.. då kom jag inte utanför banan där vi gjorde manöverprov! han bara skaka på huvet o sa att det här fick jag åka hem o tänka över.. hahah
bilkortet gick som på rälls därimot. Jag hade 60 på teoritestet, Någonsom haft 65?