har du en vevaxel till en s4:a 2,2 20v så tar ja den direkt:D
Hittade en vev då jag städade i källaren som jag tror är ifrån en S2 3b men det ska funka det oxå. Dock osäker på skicka då jag bara kika på den hastigt.
SKicka PM du så ska vi prata mer där.
Har just nu lite annat på G med ett projekt som dök upp billigt som skall bli en busbil inför sommaren eftersom jag inte kommer få klart mitt nuvarande Rs4 sedan projekt innan sommaren och jag vill göra den helt klar innan så det får gå ett år till innan den kommer ut men då är den förhoppningsvis helt klar istället! :p
Men uppdateringarna kommer ju givetvis dyka upp här allt eftersom det köps in och monteras saker.
Grejorna är grundade med något som lackeraren kallade för PVB grund så färgen skall fästa bättre. Den färdiga färgen är samma som dom lackerar lastbilds släp med så den ska hålla hoppas jag Silvret är lagd sen nästa vecka ska det läggas på svart oxå! sen är grejorna som ny
Fram med värmepistolen nu så får du tillbaka den rätta svartfärgen på skiten också
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"