3655
Sök

Reserv lampa (ljusramp) R-vinge 850 (HJÄLP!!!)

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Hejsan jag undrar om någon här vet vart man kan få tag i en reserv ljusramp till R-vinge??? Min ljusramp jag har nu är alla dioder förutom 3 sönder och det ser så sjukt dumt ut när man bromsar....

Har letat som en galning men inte lyckats hitta någon så vänder mig hit och tänkte kolla om nån vet något företag som säljer såna? big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

MVH Xerro_850

Mr_Aira
105 Inlägg
23 november 2010
vparts?

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Dem har inte de sad ringde dem typ nyss

Mr_Aira
105 Inlägg
23 november 2010
hört på volvo?

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
men det var samma som dem hade på vparts fast han sa att det inte passade så jag får väl ringa till dem och kolla? smile

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
ja jag har kollat på volvo me men dem har inget sånt :S sen hova deras sån passade inte r-vinge sa han för det var en annan form på dem sad

1 168 Inlägg
23 november 2010
köp en ny vinge med bromsljus. sätt på det nya bromsljuset på din gamla vinge. sälj den nya vingen och tala om för köparen att bromsljuset är trasigt. helt okej sätt om man kan ligga ute med 1500 smile

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
haha neej orka köpa en helt ny vinge bara för lampan tongue letar jag hellre som en galning efter någon som säljer en lampa bara tongue

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Tackar så mycket smile Hör av dig om du hittar någon som bara säljer ljusrampen smile

Tvivlare
2 266 Inlägg
23 november 2010
Väldigt konstigt att inte Volvo kan ta fram de. Är det en äkta R-vinge borde dom kunna ta fram de, kanske bara en lat reservdelssäljare.

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

14 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
aa väldigt konstigt... aa de är en äkta tongue nej men han och jag slog upp på deras dator och de fanns inte konstigt nog :S

MolnbyPerformance
365 Inlägg
24 november 2010
Eller så hör du med någon polare som kan löda och sätta i nya dioder!

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

14 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
jag har redan kollat de men går inte att dela glaset som är runt den :S konstigt nog... detta är riktigt skumt asså

MolnbyPerformance
365 Inlägg
24 november 2010
Konstigt, brukar till 77,9% gå att ta isär

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

* Voff voff *
10 587 Inlägg
24 november 2010
Är det en äkta R-vinge så är det glödlampor och inte dioder!

Det är dessutom precis samma bromsljusinsats som på vanliga 850-vingen!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

529 Inlägg
24 november 2010
Brådhis skrev:
Är det en äkta R-vinge så är det glödlampor och inte dioder!

Det är dessutom precis samma bromsljusinsats som på vanliga 850-vingen!

//Brådhis

Precis, är det en äkta R-vinge så är det vanliga glödlampor, glaset sitter väl med två skruvar sen är det ett antal glödlampor! Så var det iaf på min. Lägg upp en bild på hur det ser ut!
Senast redigerat av JimpeBoy (24 november 2010)

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

2 266 Inlägg
24 november 2010
vanliga glassockel 5 watt om du har vanliga bromsljuset eller så klipper du kablarna och släcker det helt

svetsdiff !!!

14 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
Ja jag tror den är äkta det sa han jag köpte den av ialla fall ju så... men det är ju liksom små dioder typ 20 st där ser går det inte att plocka isär de glaset... men ska fixa en bild på de imon smile

Sök