Skillnad att köra aktivt och köra idiotiskt !
Även om du tycker att det är motpartens fel om han sävnger ut framför dig så spelar det ingen roll, du lär ändå åka dit för vållande till annans död, grov vårdslöshet i trafik samt framkallande av fara för annan (iof oviktigt för du överlever inte) Jag lovar dig att det kommer att synas på bilarna att hastigheten var långt över laglig ! Vid sådan smäll i 255 km/h så lär det gå åt en hel del tid både till att ta reda på märke och modell på bilarna, samt att genom DNA eller tandkort identifierara passagerarna... Jämför bara hur tex bromssträckan ökar från säg 180 till 255 km/h... Jag har sett hur det ser ut när 2 personbilar kolliderar i höga hastigheter (dock lägre än 255 km/h) och att tala om köttfärs och karosser stora som golfbagar är tyvärr ingen överdrift...
Jag menar om man frontar i 110 så är chansen att överleva i stort sett lika med noll även om du kör en Saab 9-5 eller liknande, om du kör i 255... Ja ni förstår säkert....
Att en karl på över 40 år kan bära sig åt så är helt obegripligt, han borde få smaka Jürgen tills han skulle behöva 1 kg titan i käken för att kunna tugga skumtomtar...
Senast redigerat av mrcelica (25 april 2005)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....