det blir tok fräänt det här ju..ska komma förib någon helg o spana in era byggen!!se bara till att colle får samma fart som du så ska det nog bli bra...
det blir tok fräänt det här ju..ska komma förib någon helg o spana in era byggen!!se bara till att colle får samma fart som du så ska det nog bli bra...
Tackar tackar ja det tycker jag att du ska. Blev det ny bil idag?
Lika bra att fylla hela hytten med sand på en gång då i såfall, för det kommer ändå vara sand ÖVERALLT efter ett tag, varesej du vill eller inte.
nej inte hela bilen blir så jobbigt när han ska städa alltså jag hade ju tänkt han inte ska sladda å köra som en galning med bilen då bör ju den mesta sanden stanna i lådan;)
Vad tror du händer när förar- & passagerardörr öppnas samtidigt när det blåser? Tvärdrag = sand i hela bilen
Btw, North: Tvärfett projekt! Kommer garanterat följas!
Det hade kanske vart tufft med sand vid fötterna men som du säger kommer det bli sand överallt. bambumattorna som jag tillverkade får duga
nej inte hela bilen blir så jobbigt när han ska städa alltså jag hade ju tänkt han inte ska sladda å köra som en galning med bilen då bör ju den mesta sanden stanna i lådan;)
Vad tror du händer när förar- & passagerardörr öppnas samtidigt när det blåser? Tvärdrag = sand i hela bilen
Btw, North: Tvärfett projekt! Kommer garanterat följas!
Det hade kanske vart tufft med sand vid fötterna men som du säger kommer det bli sand överallt. bambumattorna som jag tillverkade får duga
Tack så mycket
kul du gillar själva Idén kanske värt testa nån da men nu när du gjort så fräna mattor får du hålla dig till dom
Idag har jag och min flickvän påbörjat något som visade sig vara oerhört svårt och pilligt, att klä instrumentbrädan. Efter att vi hade klätt hela brädan så rev vi bort allt igen för att vi inte blev helt nöjda.
Så vi började om men kom inte längre än så här idag:
Det blir riktigt läckert, mellan de olika bitarna blir det snygga stickningar, likadant som på vxp-damasken.