Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
_DamnIt skrev:Var köpte du den? Btw, kul att se att du kommit igång igen
anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Var köpte du den? Btw, kul att se att du kommit igång igen Köpte från Turkiet via ebay Blev förvånad över hur fin kvalite det var på den Thx, är taggad som fan på att få bilen klar nu! Så i vår är den ute på vägarna där den hör hemma
_DamnIt skrev:anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Var köpte du den? Btw, kul att se att du kommit igång igen Köpte från Turkiet via ebay Blev förvånad över hur fin kvalite det var på den Thx, är taggad som fan på att få bilen klar nu! Så i vår är den ute på vägarna där den hör hemma Aha, då får jag forska vidare i var jag kan hitta en till min! Skönt att höra att motivationen kommit tillbaka, för den förtjänar att smaka asfalt igen
_DamnIt skrev:Tack! Synd bara att jag ska ha till en Lupo
anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Tack! Synd bara att jag ska ha till en Lupo Haha, ja då passar den inte riktigt
_DamnIt skrev:anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Tack! Synd bara att jag ska ha till en Lupo Haha, ja då passar den inte riktigt Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt!
anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:anafylaxi skrev:Haha, ja då passar den inte riktigt Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt! Nice nice! Det är bara att köpa
_DamnIt skrev:anafylaxi skrev:Haha, ja då passar den inte riktigt Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt!
anafylaxi skrev:Haha, ja då passar den inte riktigt
_DamnIt skrev:anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt! Nice nice! Det är bara att köpa Får ta det senare. La en beställning på 10.000kr bilstereo, så får nog avvakta lite
anafylaxi skrev:_DamnIt skrev:Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt! Nice nice! Det är bara att köpa
_DamnIt skrev:Inte direkt Men hittade en hel bh till min faktiskt!
Tabb skrev:Ta och pumpa höger framdäck med;)
Benzin-rider skrev:fan va fin fint de blev!!
deamo skrev:Tabb skrev:Ta och pumpa höger framdäck med;)Fick du monterat panelen? Sorry att den dröjde så länge ...