Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Göött att du kör ordentligt nu då, ska bli kul å se hur du löser bess med turbon
Känns härligt att komma igång igen Finns en här jag bor som har en likadan bil och såg hans bil igår för första gången. När jag såg att han slängt i en turbo så blev jag sjukt sugen på att göra det samma
Kul med nya idén!! Finns det så mycket mer du kan göra fräsht på den bilen?
saying you dont wanna drive your car hard to keep it nice for the next owner is like saying you dont wanna have sex with your girlfriend so she'll be more enjoyable for her next boyfriend
Haha du låter precis som jag! Efter jag är klar med min gti blir det att ge sig på Bubblan och sen Mcn osv osv haha
saying you dont wanna drive your car hard to keep it nice for the next owner is like saying you dont wanna have sex with your girlfriend so she'll be more enjoyable for her next boyfriend
För er som inte vet så hade jag en röd BMW 520i e34 innan den röda fina Audin
Med den BMWn blev jag stoppad två gånger av polisen. Första gången blev det 1750kr i böter och andra gången blev det 1200kr i böter.
Nu på morgonen åkte jag till OKQ8 för att köpa Kesella hallon och dra i mig som frukost. Dom hade dock inte öppnat ännu så jag satt kvar i bilen och väntade. Då glider det in en polisbil och ställer sig och börjar tanka. Tre poliser satt i bilen, två kände jag igen. Dom två stoppade mig i den röda BMWn Dom gick ett varv runt pumparna och sen säger den ena polisen till den andra "Är inte det han med en röd BMW"