3356
Sök

Solfilm - kurs?

(none)
1 725 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Hej!

Undrar i fall någon vet vilka som utför kurser i solfilm på bilar?
Sökte lite på google och hitta bara en kurs som var i Ängelholm i feb.
Undrar i fall de finns fler utbud?

Helst runt väst Sverige, men allt är av intresse.

Tack på förhand!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

9 Inlägg
28 februari 2011
Tja!
Var på en Kurs för två veckor sedan i Rimbo en bit utanför Norrtälje, Bor själv i i västra Sverige så det e en bit att åka. Har för mig att samma firma även anordnar i Ängelholm men de två kurser jag varit på har hållts i Rimbo.
Bekaert Solar Gard heter väl firman tror jag..
Bara att lämna in en intresse anmälan! kan pma en Mail adress till en ansvarig om du vill?
Mvh

(none)
1 725 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
Låter intressant!  Var de något att ha eller?

9 Inlägg
28 februari 2011
Ja han som höll i kursen den gången har satt solfilm på och åt koenigsegg.. så han var hyfsat duktig cool.. jag var där på en såkallad, avancerad solfilmskurs, typ svåra rutor och förbättra tekniken var väl det det handlade om.. grundkursen är två dagars och är också att rekommendera, dock så måste man öva öva öva för att det skall sitta i ryggmärgen. wink

(none)
1 725 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
Jaha, är det han, Jocke från Mellby Solfilm smile Det vet jag vem de är. Han tona min förra SAAB smile Han kan sin sak ja.
Senast redigerat av Braather (28 februari 2011)

9 Inlägg
28 februari 2011
Hehe då finns det fler som gjort det åt dem för den här killen hette Niklas Falck tongue

(none)
1 725 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
Se där ja! Men intresset finns iaf. Så kosta de hela?

9 Inlägg
28 februari 2011
Två dagars kursen grundutbildningen även kallad går loss på 6500kr inkl boende och frukost lunch..
alternativt 5500 utan frukost, och du bor på Rånäs slott, lyxigt värre smile)
Mycket pengar kan det låta som, men ett par -tre "jobb" och du har igen de pengarna smile

Sök