Mycke roligt med nån som verkligen vill få bort rosten och inte bara trimmar motorn!
Off topic
Hittade denna tråd av en slump då jag försökte få fram genom google hur mkt det skiljer i bränsle förbrukning mellan 300D och 300tdt. Ska konventera en av mina w126or.
Mycke roligt med nån som verkligen vill få bort rosten och inte bara trimmar motorn!
Off topic
Hittade denna tråd av en slump då jag försökte få fram genom google hur mkt det skiljer i bränsle förbrukning mellan 300D och 300tdt. Ska konventera en av mina w126or.
Tackar! Beror nog på körstilen, har du tung höger fot så drar nog tdt,n en del mer:)
Mycke roligt med nån som verkligen vill få bort rosten och inte bara trimmar motorn!
Off topic
Hittade denna tråd av en slump då jag försökte få fram genom google hur mkt det skiljer i bränsle förbrukning mellan 300D och 300tdt. Ska konventera en av mina w126or.
Tackar! Beror nog på körstilen, har du tung höger fot så drar nog tdt,n en del mer:)
Eller undvika att de ska komma rost Vilket de nog tar ett tag för denna bilen
Mycke roligt med nån som verkligen vill få bort rosten och inte bara trimmar motorn!
Off topic
Hittade denna tråd av en slump då jag försökte få fram genom google hur mkt det skiljer i bränsle förbrukning mellan 300D och 300tdt. Ska konventera en av mina w126or.
Tackar! Beror nog på körstilen, har du tung höger fot så drar nog tdt,n en del mer:)
Eller undvika att de ska komma rost Vilket de nog tar ett tag för denna bilen
Jaa de hoppas jag på har monterat intercooler nu, bara man ska sluta glömma kameran i garaget:)
Eller sluta vara vid datan, och mer i garaget Haha nej du jobbar påsom fan, mycket tajt uppdaterande så ingen sak klaga
Hehe ja försöker Update igen!
Hittade intrax sänkfjädrar till halva priset så kunde inte låta bli dem
Spackla slipa spackla slipa...
Dit ska min 3'' alu ic på nåt vis
Sönderkapat.
Fästen klara.
Förstärkte allt med vinkel och flatjärn och en mil med svetstråd typ, eftersom krockbalken är en viktig bidragande del till styvheten i framvagnen på en 124.
Bussningar, kulleder och excentriska bultar till framvagnen.
Eldar ur bussningar
Utan bussningar och kulleder. Dom ligger bredvid i bästa skick!
Nya bussningar och kulleder i pressade.
Vilka barnsliga fästen åt krängningshämmaren, om man skulle ta och....
Just det, ser aningen bättre ut nu khämmaren har de nu fått bra från fabrik(28mm grov, såsom på t.ex ford cosworths)
Body.
Ramgrått.(ingen rost alls innanför där innerskärmen ska vara fast det ser så ut, nån har oljat ordentligt förr där och sen har jag kletat dit mer skydd
Epoxi.
Ramgrå.
Fixar M-gängor, slipper fingängade skiten + att rostfria bultar ska dit
Trevlig överraskning när jag putsade framdämparna ;]
blir nice de där. men det finns en liten risk att popnitarna i fronten kommer att träda fram med åren.. plåt/stål/alu har ju en tendens att vandra i plast men de lär bli bra ändå
blir nice de där. men det finns en liten risk att popnitarna i fronten kommer att träda fram med åren.. plåt/stål/alu har ju en tendens att vandra i plast men de lär bli bra ändå
De blir att fylla och jämna om då vid nitarna när det händer, tror det tar sin tid endå
hengxel skrev:
har jag förstått rätt? du gör dehära i finland? btw näyttää hyvältä
Juu kyllä asun suomessa
NightCruiser skrev:
Ser riktigt bra ut nu du! Plocka bort railsen helt?
Jepp de blir bara listen som är under dom som ska dit
blir nice de där. men det finns en liten risk att popnitarna i fronten kommer att träda fram med åren.. plåt/stål/alu har ju en tendens att vandra i plast men de lär bli bra ändå
De blir att fylla och jämna om då vid nitarna när det händer, tror det tar sin tid endå
hengxel skrev:
har jag förstått rätt? du gör dehära i finland? btw näyttää hyvältä
Juu kyllä asun suomessa missä päin suomea?
NightCruiser skrev:
Ser riktigt bra ut nu du! Plocka bort railsen helt?
Jepp de blir bara listen som är under dom som ska dit