Tackar alla jepp getrag 717.404 i mb 190e 2.3-16v. Dogleg, 1an neråt, för enkelmasse svänghjul. Sen getrag 717.450 i w124 e300 24v, för dubbel masse svänghjul. Båda bolt on och tål en del stryk
Kan du inte ladda upp flera bilder på bilen med ch-fälgarna? Detta är den absolut snyggaste W124'an jag sett. Får du någonsin för dig att sälja får du höra av dig Grymt jobbat!
Kan du inte ladda upp flera bilder på bilen med ch-fälgarna? Detta är den absolut snyggaste W124'an jag sett. Får du någonsin för dig att sälja får du höra av dig Grymt jobbat!
Man tackar, De va riktigt kul att höra !! Ja ska försöka hinna fixa mer bilder med dom fälgarna i helgen
jävligt vackert! speciellt mynä pumpen;) vad körde du med för hardy skiva? ja har hardy från 740 på min (passar zf lådan) å den har inte pajjat än (ca 100mil)
jävligt vackert! speciellt mynä pumpen;) vad körde du med för hardy skiva? ja har hardy från 740 på min (passar zf lådan) å den har inte pajjat än (ca 100mil)
Jasså? ska prova en sån då, alltså från vanlig m46 å sånt då? jag hade byggt om min skiva för å få de å lira men den lämna dit sen, å sa upp sig snabbt