2883
Sök

nån på gorg som brukar spela data spel?

104 Inlägg
17 juli 2006
#21
Brukar lira BF2 ganska seriöst när jag får tid över, brukar lira på denna server: 82.173.92.114 Den är dock bara igång mellan 18-00 men det är väll då man har mest tid över om man inte är ute på raggarrundan? wink Går under nicket Sir.Torkel fall någon skulle droppa in!

Riktiga män kör volvo!

2 644 Inlägg
17 juli 2006
#22
JapMax skrev:
Jag spelar harpan ibland..
mitt rekord är 61 sek tar du de ? ; )

Johan Lindgren

2 594 Inlägg
17 juli 2006
Trådstartare
#23
JohnnyA skrev:
Brukar lira BF2 ganska seriöst när jag får tid över, brukar lira på denna server: 82.173.92.114 Den är dock bara igång mellan 18-00 men det är väll då man har mest tid över om man inte är ute på raggarrundan? wink Går under nicket Sir.Torkel fall någon skulle droppa in!
SKA skriva ner den vi kange ses då he he heter som sagt [SWE.Sl]Ice_Man

hmmmm
1 094 Inlägg
17 juli 2006
#24
http://www.megaupload.com/?d=6UCC9MWM länk till en film som det är jag som driftar i... dock var det in första film.... ge gärna en komentar... men alla ni som gillar bil spel är detta faktiskt ett MÅSTE tongue


Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
17 juli 2006
#25
Spelar bilspel i sveriges bästa lag, är lagkapten , hehe..
Trackmania Nations
Senast redigerat av lustgasen (17 juli 2006)


Herr
1 722 Inlägg
17 juli 2006
#26
big_smile Jag spelar quake 1 aka quakeworld, spelat det 10 år nu! www.quakeworld.nu
eller fråga på ircet, bra spel bra bjud. :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Carpenter
310 Inlägg
17 juli 2006
#27
ghost_boy83 skrev:
Martin 9-3 skrev:
sparka igång en bf2-server och köra lite nån kväll ? wink
jag är me slutar jobbet kl 22,00
BF2 Måste vara det roligaste spelet jag nånsin spelat, otroligt roligt!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

SSS -12
3 217 Inlägg
17 juli 2006
#28
Har precis langat fram Mafia (gammalt spel) enormt häftigt om jag får säga det själv! Dock så har jag det på skiva (lagligt)... tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fisketokig
2 997 Inlägg
17 juli 2006
#29
Fuckface skrev:
Har precis langat fram Mafia (gammalt spel) enormt häftigt om jag får säga det själv! Dock så har jag det på skiva (lagligt)... tongue
Mafia är det bästa spelet som gjort när det gäller spelkänsla och handling!!

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Gorgilus addictus
4 755 Inlägg
17 juli 2006
#30
Spelar Age of empiers 2 rätt ofta. Gillar de grymt mycket.

Allt för den där jävla hatten!

3 113 Inlägg
17 juli 2006
#31
THEBADGUY skrev:
Spelar Age of empiers 2 rätt ofta. Gillar de grymt mycket.
gamla klassiker om man säger så tongue har dock spelat Battle For Middle Earth II och det var jätteroligt. har det inte hemma just nu men jag blir bara mer och mer sugen ju mer jag tänker på spelet. big_smile

var dock för några timmar sen och spela cs men jag kan säga att det gick inge vidare wink

Semper Fi

1 854 Inlägg
18 juli 2006
#32
Bara poker om det räknas

Gorgilus addictus
4 755 Inlägg
18 juli 2006
#33
AkkE skrev:
THEBADGUY skrev:
Spelar Age of empiers 2 rätt ofta. Gillar de grymt mycket.
gamla klassiker om man säger så tongue har dock spelat Battle For Middle Earth II och det var jätteroligt. har det inte hemma just nu men jag blir bara mer och mer sugen ju mer jag tänker på spelet. big_smile

var dock för några timmar sen och spela cs men jag kan säga att det gick inge vidare wink
Hm ja de har jag inte kört. Kanske värt att fixa då:D

Allt för den där jävla hatten!

10 287 Inlägg
18 juli 2006
#34
Hearts of Iron II.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

482 Inlägg
18 juli 2006
#35
aarå, Diablo 2 LoD har man börjat med igen.
Annars är det WC3 TFT, CS, Gta 3 SA, Starcraft (fast inte spelat på länge)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
18 juli 2006
#36
nån som har en ledig server kan väl lägga upp en BF2 gorg server så kan vi alltid bestämma en tid o plats så kan vi ha en dogfight i luften big_smile

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

2 594 Inlägg
18 juli 2006
Trådstartare
#37
peo skrev:
nån som har en ledig server kan väl lägga upp en BF2 gorg server så kan vi alltid bestämma en tid o plats så kan vi ha en dogfight i luften big_smile
he he ja det vore kung det det måste vi fixa

Fisketokig
2 997 Inlägg
18 juli 2006
#38
Har ju en egen ståendes här som är administrerad och allt fixat, den som SOL-turneringen spelades på så den är stabil men det är mitt internet som inte klarar många spelare... 8-10 men absolut inge mer...

Ska höra om vi inte kan patcha upp våran sponsrade server, den har iaf 400Mbit men den kör 1.22 just nu.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

2 594 Inlägg
18 juli 2006
Trådstartare
#39
Martin 9-3 skrev:
Har ju en egen ståendes här som är administrerad och allt fixat, den som SOL-turneringen spelades på så den är stabil men det är mitt internet som inte klarar många spelare... 8-10 men absolut inge mer...

Ska höra om vi inte kan patcha upp våran sponsrade server, den har iaf 400Mbit men den kör 1.22 just nu.
tjenare vart blev du av i går trodde vi skulle köra n match, va skit kul i går va in på en rankad server swefor swedish forses, där va det brudar me å spelade det tycker jag är kul dom var fasen duktiga,mer brudar som spelar tycker jag!!!
men när fixar du en server då vorekanoner om gorg kunde sponsra till en gorg server

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
18 juli 2006
#40
Gorg behöver ju knappast sponsra med en server men vi kan ju iaf dra ihop ett gäng ifrån Gorg och lira lite tillsammans i nån rankad server eller Martin's egna server? smile

Om de är nån som har lust o lira nångång så finns jag alltid på Gorgs egna IRC kanal på qnet under namnet "Cyb0rg" så hör av er vetja.

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.


Sök