har aldrig vart så mycket för just calibra, men kör ju mycket hellre en OPEL Calibra än en Nissan 200 som tappar ramlager så fort man gasar,klen motor i original!!! nä tacka vet jag Lotus omega....
har aldrig vart så mycket för just calibra, men kör ju mycket hellre en OPEL Calibra än en Nissan 200 som tappar ramlager så fort man gasar,klen motor i original!!! nä tacka vet jag Lotus omega....
kan inte annat än hålla med om att lotusen är en härlig bil.
åter till topicen
gillade calibran innan jag i höstas köpte en att ha som vinter bil, nu vill man inget annat än bli av med den
massvis med el-konstigheter som var ett helvete att reda ut och oerhört tråkig att köra (första och defenitivt sista framhjulsdrivna bilen jag kommer att äga)
generellt sett så tror jag dock att calibrans största problem är att den är så jäkla vanlig nu
fast rätt stylad kan dom bli jäkligt snygga, fast det kan ju nästan vilket märke/modell som helts om man bara har resurserna
MAZDA RX7 TURBO2 CONV.
BMW 535i
spana gärna in dom å lägg din dom
Förväntar man sig inte lite körglädje och väghållning när en bil ser ut som Calibran ? Men att köra den är väll precis samma som att köra dess tvilling Opel Vectra ???
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Ingen Calibra 4x4 för mej..klen fördelnings låda som kostar massor att reparera lr köpa ny..sen finns det alldeles för många Stylade Calibror för att man ska känna sej lite ensam om det..
Ingen Calibra 4x4 för mej..klen fördelnings låda som kostar massor att reparera lr köpa ny..sen finns det alldeles för många Stylade Calibror för att man ska känna sej lite ensam om det..
då är frågan bara vilken bil du skulle känna dig ensam med
Calibra såsom BMW E36 är bland de mest sönder-importerade bilarna i historien! Missförstå mig rätt, inget fel på import, men det känns som det finns ett överskott av de,, vilket gör att folk tröttnar snabbt!
kan d va så att många köper on opel som första bil och "kör skiten" ur den? och sen säger att dom e skit.... haft några oplar och tycker att dom varit helt ok.... mycke bil för pengarna!!!!! (finns undantag givetvis) morsan har en vectra som gått 40000 mil och e vit... den e skit fräsch... vårda opel, den gör dig belåten!!!! ni som inte vill vara vanliga!!! bygg eget!!!
tjejen var inne på att köpa en calibra...jag avrådde henne efter att alla bilkunniga ja snackat med säger det rätt så rent....calibra är skit och även de flesta andra opel modeller....dom var visst dyra att äga eftersom dom pajjar hela tiden o är dyra att laga....vet inte, men efter att snackat med runt tio pers o fått höra samma sak så e svaret givet....men sen e det ju skillnad på var och en...alla tar ju hand om sin bil på sitt sätt...det finns säkert jätte fina o bra calibror där ute...
tror inte att folk rackar ner på dom för att de e för vanliga....ja stör mig i så fall mer på v70 och 206 eller varför inte golfen.....kan inte tänka mig nån av dom bilarna...dom e för vanliga....man ska ha en seat cordoba....de e bara gamlingar som kör dom....hehe...
känner en bil meck som bara h ar opel privat och kör rally med två mantor han har jobbat som bil mekk i 25år