alltså framsystem menar vad du har för högtalare ifram. tror nog du kommer tröttna på att åka runt med en baslåda som brötar som tusan utan att kunna höra vad som sägs/sjungs? jag hade tröttnat efter 2 minuter, visst kul att dunka på som tusan i någon minut.
du måste ha en budget på hur mycket du kan lägga ut, annars så kommer tusen förslag som kostar upp mot det dubbla kanske än vad du tänkt lägga ut.
du kan börja med att dämpa bilen, och efter det så kan du tänka på vad du ska ha för framsystem. och efter du köpt ett framsystem och slutsteg till det, då ska du uppgradera allt originalkablage under huven. generatorkabel och jordkabel. efter det så kan du titta på baslådor och steg till det + batteri för det kommer kanske behövas. för utan ett ordentligt framsystem så kommer du inte få samma känsla som utan ett ordentligt framsystem.
jag hade inget steg till mitt framsystem till en början då det var på lagning, när jag fått tillbaka det och kopplade in det. vilkte lyft säger jag bara, basen kändes så mycket bättre direkt.
Så tänk över din budget och skriv sedan här så ska du se att seriösa och bra förslag ramlar in.