erminsacictuning skrev:
Hoaken skrev:
nice d blir me mätarna!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
, acc on är ju tänding? , å jag tog min tändingsström till det i säkringshållaren vid fötterna , så tog jag från cig lighten, då den har så stor säkring så det drivs utan porblem , kopplade även mina ledrör där
![smile](img/smilies/smile.png)
, nightlamp ha ja dock ingen aning om, aldrig hört , tror du kan skita i den men tror d e nån slags nertonings när de blir mörkt .. , å iallafall så ha du kopplat rätt på vacuumet! mvh
Tackar
Jag tänkte också på tändningen först men var inte säker. Men skulle man inte kunna köra den på remote kabeln som jag har till mina slutsteg ?
okej, men det stora problemet med night lamp är att den finns på alla mina mätare, men ACC ON finns bara på en :p ?
det var riktigt skummt, var endå å kopplade lite med stereon igår å acc on var röd på den å stod även liten lapp att den ska gå till ignition då .. men tips är att bind ihop den röde å gule, å sedan sätt dom mot + polen , å svart på minus på batteriet å se va som händer , för alla måste ha en tändningsström ! känns skumt
![yikes](img/smilies/yikes.png)
,
ang å ta från remoten vet jag inte riktigt, borde tekniskt sätt inte ha så stor betydelse , men hör med "Drönirettab" , han svarar dej
![smile](img/smilies/smile.png)
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!