1952
Sök

Hur mycket kostar de o skicka in turbo på renovering?

76 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
Som sagt så undrar jag hur mycket de kostar att skicka in en turbo på renovering?
har kollat runt på nätet men hittar inget
Mvh!

old school is the only school.

Random Hero
4 047 Inlägg
10 januari 2011
allt mellan 10000-500000. Vad gäller de för bil, vilken motor, vad är gjort på motorn innan, vad för turbo, vad för effekt. du kommer aldrig få ett bra pris. ring nåt företag nära dig som håller på med sånt och be dom ge dig ett prisförslag

Dog food lid. Backwards

76 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
okej tack! de är asconan jag tänker på! har fått tag på en mycket sötrre turbo till den men den glappar duktigt. de är en holset turbo!
tack för svaret ska ringa o kolla lite på olika företag

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
10 januari 2011
Du kan ta kontakt med ett företag som heter TurboTech. Dom ska tydligen Tillhöra dom bästa i norra europa. Jobbar mkt kunnigt folk på de stället.
http://www.turbotech.se/

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Random Hero
4 047 Inlägg
10 januari 2011
DusanMandick skrev:
allt mellan 10000-500000. Vad gäller de för bil, vilken motor, vad är gjort på motorn innan, vad för turbo, vad för effekt. du kommer aldrig få ett bra pris. ring nåt företag nära dig som håller på med sånt och be dom ge dig ett prisförslag

Ja läste turbokonvertering sry, men det är samma sak där, ge oss mer kött på benen att gå på än att det är en holset turbo, är de tex en hx40 med lite glapp eller är den sprucken ?

Dog food lid. Backwards

76 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
okej de ska jag göra! tack för svar

76 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
den är väldigt glapp inte uppåt men sidledes. ja de är en hx40 bra skillnad mot min förra

Sök