RasmusAnsund skrev:ser bra ut Fan vad den blänker
Boostrider skrev:Såg rätt bra ut. Va och kollade lite på den förut.Spegeln i skuffen och motorrummet är rätt okej
cykelpump skrev:De e fan så man måste kolla in den jäkeln nån dag
jsson skrev:cykelpump skrev:De e fan så man måste kolla in den jäkeln nån dag Ja det går nog att ordna
jsson skrev:Boostrider skrev:Såg rätt bra ut. Va och kollade lite på den förut.Spegeln i skuffen och motorrummet är rätt okej Jo ska bli kul när man får tvätta av alla fingeravtryck osv Vem är du irl såg att du har en rätt snygg 240 själv
Boostrider skrev:jsson skrev:Boostrider skrev:Såg rätt bra ut. Va och kollade lite på den förut.Spegeln i skuffen och motorrummet är rätt okej Jo ska bli kul när man får tvätta av alla fingeravtryck osv Vem är du irl såg att du har en rätt snygg 240 själv Johan Persson heter jag
cykelpump skrev:jsson skrev:cykelpump skrev:De e fan så man måste kolla in den jäkeln nån dag Ja det går nog att ordna å så har man hört att du bjur på åktur när den är klar
jsson skrev:cykelpump skrev:jsson skrev:Ja det går nog att ordna å så har man hört att du bjur på åktur när den är klar Ha ha ja det går nog att lösa det med
cykelpump skrev:jsson skrev:Ja det går nog att ordna å så har man hört att du bjur på åktur när den är klar
jsson skrev:Ja det går nog att ordna
jsson skrev:får bli när alla grejer är färdiglackade då
cykelpump skrev:jsson skrev:får bli när alla grejer är färdiglackade då Gör du nog rätt i
jsson skrev:cykelpump skrev:jsson skrev:får bli när alla grejer är färdiglackade då Gör du nog rätt i roligare att visa den då om inte annat
cykelpump skrev:jsson skrev:cykelpump skrev:Gör du nog rätt i roligare att visa den då om inte annat jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest
jsson skrev:cykelpump skrev:Gör du nog rätt i roligare att visa den då om inte annat
cykelpump skrev:Gör du nog rätt i
jsson skrev:cykelpump skrev:jsson skrev:roligare att visa den då om inte annat jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest då får du vänta ännu längre
cykelpump skrev:jsson skrev:roligare att visa den då om inte annat jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest
jsson skrev:roligare att visa den då om inte annat
cykelpump skrev:jsson skrev:cykelpump skrev:jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest då får du vänta ännu längre aj fan..
jsson skrev:cykelpump skrev:jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest då får du vänta ännu längre
cykelpump skrev:jo sant de med men ja antar att jag kommer att glutta på motorn mest
cykelpump skrev:Å jävlar men det är mest sprut/tändning å dragande av allt runtliggande va?
volvo_142racing skrev:jag har en sprängkopa liggandestill automat som du behöver