Håll den original. Turbo Sport finns det inte många av till skillnad mot "Aerokloner", dessutom antar jag det blir mer kostsamt att byta till full Aerooptik
Eftersom du verkar vara en samlare/liknande och har en lite mer unik bil så skulle jag säga original.
Vad är det för skillnad nu mot "original"? Att spoilers och trösklar är färganpassade?
**
Vad var det för chassiförändringar mot en "vanlig" Turbo? Andra fjädrar, stötdämpare & krängningshämmare? (ren nyfikenhet).
Aero har ju helt andra framkofångare, bakkofngare, hjulhusdekor + att de har "kjolar" som även de är målade.
Turbosport -92 saknar alla dessa attribut men har i princip Aerons chassiesätning + en massa lull lull och ofta glastaklucka 220hk boxen, TCS m.m. Skinninredning med mockainlägg precis som på 9000CC Aero -91 har de också.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 januari 2011
#12
Vad bra! Göra om en bil som är 1 av 75 stycken så borde man halshöggas. Kvittar om det är en fransk sak eller en Ferrari, såna bilar skall hållas original