3148
Sök

Fråga angående remote och pluskabel

176 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
ja vill helt enkelt veta vilket färg man ska koppla in remoten i min bilstereo ( pioneer avh-p3100 )

samt om någon vet vad ja kan dra in plus kablen från motorrummet på en volvo v40 2.0t -99
tack på förhand Mvh Leo

När pinnen går av på laddmätaren så är det dags att släppa lite på gasen :p

274 Inlägg
18 januari 2011
en blå kabel märkt remote, kan vara blåvit med.

176 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
volvotomten skrev:
en blå kabel märkt remote, kan vara blåvit med.

tack så mycket big_smile vet du var jag kan dra in pluskabeln, var ute och tittadew nu men inte fan hittade jag någonstans man kunde dra den, alla säger att de e så lät på v40

274 Inlägg
18 januari 2011
det vet jag ej tyvär då jag ej har installerat i en v40 men kolla lite gummipluggar mm i torpedplåten.

176 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
volvotomten skrev:
det vet jag ej tyvär då jag ej har installerat i en v40 men kolla lite gummipluggar mm i torpedplåten.

okey smile tack iaf för hjälpen big_smile

187 Inlägg
18 januari 2011
Jag drog in en 35mm2 strömkabel på förarasidan. Nere vid pedalerna. Ta bort plastbiten som är på vänstersidan och sen lite längre upp/in så finner du en gummiplupp med några kablar. Där drog jag igenom min kabel. Ganska enkelt att komma åt. Har för mig att jag matade på med kabeln från motorrummet.

Nya planer..

176 Inlägg
19 januari 2011
Trådstartare
snirrealm skrev:
Jag drog in en 35mm2 strömkabel på förarasidan. Nere vid pedalerna. Ta bort plastbiten som är på vänstersidan och sen lite längre upp/in så finner du en gummiplupp med några kablar. Där drog jag igenom min kabel. Ganska enkelt att komma åt. Har för mig att jag matade på med kabeln från motorrummet.

funkade aldeless utmärkt big_smile allt e klart å det låter smile tack för hjälpen allihop

Sök