Hej!
Nu ska min nyinköpta golf fräschas upp utan dess like!
För det första så har avgassystemet pajjat från främre katten och bakåt, tror ni det går att svetsa eller måste man köpa ny katt också (dyrt)...? Kan säga att avgasröret helt gått av bakom katten.
Sen en fråga om plastdetaljer! Ser att plasten på bilen börjat bli vit (inget ovanligt), tycker det ser förjäkligt ut! Vad kan man använda (som håller) för att få det svart igen?
Bilden är röd, nåt tips för att hålla lacken lika fräsch som den är nu utan att bilen ska börja blekna i solen od. om nåt år? Nåt bra medel jag kan använda när jag tvättar bilen? Och vad ska man INTE använda för medel på röda bilar?
Byte av baklampor...Funderar på detta! Funderar på att köpa nya baklysen från HOVA. Har dock aldrig bytt baklysen på just en golf (volvo däremot
). Är det mycke jobb med att byta från original till nå annat? Måste man ha andra kopplingar, dra nya kablar osv.? E-märkt, menas det att baklyset är godkänt va?
Klistermärken på lacken! Sitter nå fula! (europe) märken bak på vardera sida på lacken, hur får man bort detta utan att skada nåt?
Nya högtalare...Ska köpa nya högtalare runtom har jag bestämt, ska poppa bra men inte vara för dyrt! Ska dessutom kunna passa i originalhålen där högtalarna är nu,ska inte börja modda. Tips på bra högtalare
?
Snälla, ni som kan,hjälp mig med mina frågor så kanske ni får se en helgrym bil här på garaget senare
!
MVH/Elin