17-19 Juni 2011 arrangerar Mantorp Park för 5:e året i rad Gatebil. Gatebil har i många år varit Norges största och häftigaste motorevenemang. 2007 tog evenemanget steget ut i världen, till Sverige och på Mantorp Park. Konceptet blev en framgång direkt och har nu blivit ett stående inslag på Mantorp Parks kalender!
Evenemanget är en häftig blandning av bilträff och musikfestival, med maxad underhållning under merparten av dygnets timmar! Det är chansen för dig som har en bil som du vill testa på banan, oavsett om det är en fullfjädrad racer eller din vanliga personbil.
Välkommen till Mantorp Park i juni för att uppleva allt från extrem banracing, bilstyling, billjud, läckra damer till rykande bredslappad och musikfestival.
Vilka ska dit? ska ni köra eller ha en underbar helg bara?
Är ju ett tag kvar, men jag kommer absolut! Har inte missat det något år Ska se om jag vågar mig ut på banan, är väl inte så stor risk men ser ju grymt kul ut!
Om allt går enligt plan så kommer jag och ett gäng dit. Dock blir det bara till att titta och ha jävligt skoj och trevligt med polarna och alla andra trevliga besökare.
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!