Där säljer nu en snubbe sina Digital Designs 9910 basar för 5000kr/st, nypris 16.000kr Användes i hans bygge för att jaga världsrekord (!!) i Decibel. Det var inte att basarna inte dög, utan han gav upp pga tidsbrist.
Du behöver iofs lite steg och batterier, men köper du en bas för 5000kr har du ju lite över till det.
Vill ha hjälp med att hitta några värsting basar och helst ett monoblock eller två. Inga märken som "MDS, GAS, osv osv"
Kom med förslag på BRA märken. Samt var man kan köpa dom.
Tack på förhand
Mvh
Rekomenderar ett Ground Zero steg, samt deras basar med titankon... En sådan 15" går på runt 15-17k men det kostar att ligga på topp... Det var ett sådant steg o bas som gav mig näsblod vid en provlyssning, fy fan vilka brutala grejor...
Senast redigerat av mrcelica (21 juli 2006)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Tack för alla svar.. Har hittat det jag vill ha. Kommer att köpa 3st MUTANT NW 12or och ett MUTANT XXX Steg 1500.1 monoblock.. Det kommer nog att spela på ganska så bra får jag hoppas. Slut priset: Omkring 8tusen kr. Kommer att köpa till ett XXX Steg 1500.1 när jag får råd. Men detta får duga så länge.