det var trevligt dock så går det inte överdrivet bra o sladda me den förbannade golfen , men men man tar vad man har , mer träffar kom igen nu peppa mot våren !
Är också nyss hemkommen, måste få reda på vem som har den där 245an som gick som ett skott! Var riktigt roligt på mobilia... creeds till tjejen som körde bmwn. Sjukt duktig.
det vill jag med veta klockrent kul med tjejer som kör också
Det var riktigt roligt trots att det var halt i kurvorna hehe
det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha
sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl sådär. Haha:)
jag körde ju min lilla golf som har typ 3 dubb i varje däck eller något att få sladd är inga problem men att driva framåt är värdelöst men vafasen man kan inte göra mer än sitt bästa , roligt var det iallafall
det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha
sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl sådär. Haha:)
jag körde ju min lilla golf som har typ 3 dubb i varje däck eller något att få sladd är inga problem men att driva framåt är värdelöst men vafasen man kan inte göra mer än sitt bästa , roligt var det iallafall
okej, såg dig inte köra under den tiden jag var där kom väl till 11 och drog hemåt vid halv 1 typ. själv körde man 940
okej, såg dig inte köra under den tiden jag var där kom väl till 11 och drog hemåt vid halv 1 typ. själv körde man 940
hehe okej vi åkt hem vid 11 nått kanske minns inte riktigt , alla slutade köra då hehe