granadadr skrev:
Rquired skrev:
granadadr skrev:
som jag sa tidigare,, en förare som är van, och är duktig rattar emot snabbare och då blir det så här,,
än en gång dessa system är för lisa 35 som inte kan köra bil
meo knappt märker vad bilen företar sig
då är dessa system guld värda
Ni påstår att det är Lisa som inte kan köra bil, hon som kör efter sin förmåga och tar till sig de moderna verktyg som finns för att hålla bilen på vägen. Jag tror snarare att det är ni som inte kan köra bil, ni som tror er ha övernaturlig reaktionsförmåga och kan häva vilken sladd som helst med ett pekfinger på ratten.
Men det här är typiskt för Garaget.org, och i nästa tråd kommer ni ilsket ifrågasätta varför försäkringspremierna för ungdomar är så höga.
då måste jag motargumentera dig,, se på polisen
hur många bilar kvaddar inte dem? de får tillockmed lära sig att bilens system ska sköta körningen,, hmm om de ingriper har man gått över gränsen,,
och som jag sagt tidigare,, det är faktiskt nästan bara bilintresserade som gillar att köra bil AKTIVT
meo leka åka på fetställ,, jag inkluderar verkligen det
de gånger antisladdet ingriper i jobbarbilen så får jag absolut INTE panik,, för situationen är ej farlig,, för jag har då bara missbedömt väglaget lite,, om då inte antisladdet funnits i den bilen så hade rumpan åkt ut LITE å sen hade det varit bra,
meo så är det fortfarande lisa 35 som förmodligen inte ens fattat varför det börjar durra å slänga till i bilen,, tro mig detta har jag hört då jag jobbar just med 90% kvinnor,, och de gillar INTE att köra aktivt,,
äää vad fxxn nu blev det ju inte prat om äldre bilar,, utan om hur vi kör,, sorry