3186
Sök

Volvo 740-89 - Byte av lameller

Zentix
32 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
Hej!

Har en 740-89a som nog skulle behöva byta lameller på. För vid gaspådrag så varvar den upp snabbt och utan att det driver som det ska.

Så är ute efter en billig lösning på problemet, vad ska jag köpa och ska jag passa på och byta något annat samtidigt mer än lammler och tryckplattan ?

Tack på förhand!
Markus

248 Inlägg
20 februari 2011
byt urtrampningslagret oxå tongue

114 Inlägg
20 februari 2011
hydrak koppling?? - om så byt vätskan med smile

876 Inlägg
20 februari 2011
Zentix skrev:
Hej!

Har en 740-89a som nog skulle behöva byta lameller på. För vid gaspådrag så varvar den upp snabbt och utan att det driver som det ska.

Så är ute efter en billig lösning på problemet, vad ska jag köpa och ska jag passa på och byta något annat samtidigt mer än lammler och tryckplattan ?

Tack på förhand!
Markus

Jag har en bra beg koppling ligger komplett med tryckplatta,om du är intresserad av att köpa den?

Zentix
32 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
volvoperfomanceclub skrev:
Zentix skrev:
Hej!

Tack på förhand!
Markus

Jag har en bra beg koppling ligger komplett med tryckplatta,om du är intresserad av att köpa den?

Tack men nej tack smile

Är ute efter en helt ny sats, till ett billigt pris.

Har Mekonomen någon billig sats som är bra?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 februari 2011
Byt även bakre vevaxeltätningen..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

876 Inlägg
21 februari 2011
Zentix skrev:
volvoperfomanceclub skrev:
Zentix skrev:
Hej!

Tack på förhand!
Markus

Tack men nej tack smile

Är ute efter en helt ny sats, till ett billigt pris.

Har Mekonomen någon billig sats som är bra?

Ja det har dem särket men ska du ändå byta sats på en 6puckad eller 8 puckad om bilen brukar gå mer än normalkörning vid säga .

Sök