55;a Chevan och gula 32:a roden i sista natten med gänget är klassiska filmbilar. Roden var med på Elmia för nåt år sen. Stalloones choppade Mercury 50:a. Mustang 67:an i Gone in 60 seconds som skulle föreställa en Shelby Mustang men byggd för filmen av en vanlig fastback med chip Foose som designer
55;a Chevan och gula 32:a roden i sista natten med gänget är klassiska filmbilar. Roden var med på Elmia för nåt år sen. Stalloones choppade Mercury 50:a. Mustang 67:an i Gone in 60 seconds som skulle föreställa en Shelby Mustang men byggd för filmen av en vanlig fastback med chip Foose som designer
Gula rodden håller jag med om. Å den låter så jävla härligt Såg filmen i en biograf i fredags, rös i hela kroppen av ljudet när han hade plockat ur pluggarna
Sen är de olika muskelbilar, tex. challengern i Wanishing Point.
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Jag håller med om att det är gryma bilar , va inte 55 på elmia också för några år sen
Trans am -77/78 från "smokey ant the bandit" är ju ganska ball. Annars så finns det ju några stycken balla i dom första 2 Mad Max filmerna. Stallones Mercury -50 i "Cobra" är också ball som fan.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Transformers bilarna är snygga och bumbelbee när han blir nyare men grymt att ha den som den är från början också då det är en sleeper:-) skriver inte vad det är för bil då jag tycker ni kan se Transformers filmerna :-)
Transformers bilarna är snygga och bumbelbee när han blir nyare men grymt att ha den som den är från början också då det är en sleeper:-) skriver inte vad det är för bil då jag tycker ni kan se Transformers filmerna :-)
Helt otroliga bilar Gillar starkt bumblebee innan han blev "uppgraderad" xD