Ja lite överallt har man kommit med....min bil dök upp på sidan Volvo Power på facebook och har i skrivande stund 1327 gilla...det känns jävligt roligt
Ja lite överallt har man kommit med....min bil dök upp på sidan Volvo Power på facebook och har i skrivande stund 1327 gilla...det känns jävligt roligt
Förstår det Skulle vara kul om ens egen bil kunde bli lika "populär" när det har hänt lite mer med den. Jag är ju sådan att jag aldrig blir klar, men så är det när man är bilintresserad
kom att tänka på en sak när jag såg bilderna, det röda ljuset i dörren är jäkligt bra att ha om man har öppnat dörren mitt i natten och det kommer någon farandes, varför tog man bort det i de nyare bilarna?
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
kom att tänka på en sak när jag såg bilderna, det röda ljuset i dörren är jäkligt bra att ha om man har öppnat dörren mitt i natten och det kommer någon farandes, varför tog man bort det i de nyare bilarna?
Det har jag inte tänkt på. Så det finns inte i nyare bilar?
Det har jag inte tänkt på. Så det finns inte i nyare bilar?
nä inte i farsans v70 iaf
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk