4232
Sök

Årets sommarplåga 2011? (musik)

388 Inlägg
31 maj 2011
Undrar om inte Anders Bagge & co kommer vara med på ett hörn med http://www.youtube.com/watch?v=x_R7tZPe_0s
Senast redigerat av yoppe (31 maj 2011)

1 422 Inlägg
31 maj 2011
Ekjavel skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A

Jag tror på låten i slutet på nya F&F Filmen;) Jag gillar den som fan!

Går ju inte att undgå att det är en riktigt bra låt faktiskt! Inga problem med den som sommarplåga. Grymt bra film också

1 101 Inlägg
31 maj 2011

lär ju spelas ordentligt
Senast redigerat av Woojen (31 maj 2011)

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

250 Inlägg
31 maj 2011
Woojen skrev:

lär ju spelas ordentligt

Haha både hatade och älskade den tongue typisk sommarplåga

Volkswagen - Das Auto

1 101 Inlägg
31 maj 2011
Haha javisst är de typiskt en sommarhit wink fast lite småbra är den faktiskt, men det är väll bara en tidsfråga innan man börjar hata den tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

388 Inlägg
7 juni 2011
Inna-Sun is up är nog också en låt som kommer spelas en del http://www.youtube.com/watch?v=VNfFTuIk-dQ

317 Inlägg
7 juni 2011
Eric Amarillo - Om Sanningen Ska Fram

Helt klart en sommarplåga iår!
Senast redigerat av Vispen_ (7 juni 2011)

Låg och slö....

2 Inlägg
19 juni 2011
Porrig video!!
Senast redigerat av nilsson9 (19 juni 2011)

1 422 Inlägg
19 juni 2011
Sämst låt men videon va ju faktiskt nice! Gillade inslaget med grannen och vakten haha

Älskar Emelie<3
339 Inlägg
345 Inlägg
22 juni 2011
Den där jävla Eric Amarilla lär vi få lyssna på hela god damn sommaren.

Älskar Emelie<3
339 Inlägg
26 augusti 2011
vilken är egentligen sommarplågan 2011 ? :S

Yellow bug!
1 640 Inlägg
27 augusti 2011
saab_tompa skrev:
vilken är egentligen sommarplågan 2011 ? :S

Amarillo eller Maggio.... tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
27 augusti 2011
Fest hos Mange tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
27 augusti 2011
är det bara jag som inte hört Fest hos mange mer än kanske två gånger i sommar? eller är det för att jag inte hänger på fester med fjortonåringar?

560 Inlägg
27 augusti 2011
Stoner_fuzz skrev:
är det bara jag som inte hört Fest hos mange mer än kanske två gånger i sommar? eller är det för att jag inte hänger på fester med fjortonåringar?

Hör den jämt och ständigt, så fort det vankas fest skrivs det ut statusar relaterade till den på facebook, hör folk prata om den överallt, skojsjunga osv - tycker på så sätt att den blivit lite av en sommarplåga.
Hänger inte heller på fester med tonåringar.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
27 augusti 2011
Reeplayed skrev:
Stoner_fuzz skrev:

Hör den jämt och ständigt, så fort det vankas fest skrivs det ut statusar relaterade till den på facebook, hör folk prata om den överallt, skojsjunga osv - tycker på så sätt att den blivit lite av en sommarplåga.

tror jag hittade den på topplistan på spotify för första gången, aldrig fattat det riktigt om jag ska vara ärlig, den är ju inte ens rolig sad

Svetsare
3 150 Inlägg
27 augusti 2011
Stoner_fuzz skrev:
Reeplayed skrev:
Stoner_fuzz skrev:

tror jag hittade den på topplistan på spotify för första gången, aldrig fattat det riktigt om jag ska vara ärlig, den är ju inte ens rolig sad

Den är genomkass, får ont i huvudet när jag hör den, så jävla dålig är den!  mad

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

560 Inlägg
27 augusti 2011
Stoner_fuzz skrev:
Reeplayed skrev:
Stoner_fuzz skrev:

Förstår det inte heller, den är fruktansvärt dålig tongue

Sök